شهید آوینی

 

سی‌امين دوره مسابقات سراسری اوقاف، ارديبهشت سال آينده در كردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمين«احمديان» معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خيريه و دبير ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی، با بيان اين مطلب، افزود: مسابقات مرحله شهرستانی اين دوره نيز از يك ماه آينده در شهرهای مختلف كشور آغاز می‌شود.

وی در ادامه اظهار كرد: مسابقات قرآن از مرحله شهرستانی آغاز می‌شود و منتخبان با فاصله يك‌ ماهه در مسابقات استانی حضور خواهند داشت و در طی اين فاصله زمانی، هماهنگی‌های لازم بين نهادها و نيروهای مردمی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمديان:
مرحله سراسری مسابقات گروه‌های هم‌خوانی قرآن كريم و مديحه‌سرايی(تواشيح) در هفته ولايت با موضوعات آيات و متون مرتبط با موضوع ولايت، غدير، مدح امير‌المؤمنين علی(ع) و سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمديان با اشاره به حضور هشت منطقه در برگزاری مسابقات قرآنی، عنوان كرد: در مرحله منطقه‌ای، يك استان ميزبان هفت استان ديگر است و مسابقات كشوری نيز به نوبت در استان‌های مختلف كشور برپا خواهد شد.

دبير ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی، عنوان كرد: مسابقات شهرستانی و استانی از پنجم آذر سال جاری تا 20 دی سال جاری در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ كل، قرائت و ترتيل در دو مقطع شكوفه‌ها و بزرگسالان وی‍ژه بانوان و آقايان برپا خواهد شد.

وی افزود: همچنين مسابقات منطقه‌ای از اول بهمن تا 30 بهمن سال جاری در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ كل، قرائت و ترتيل، همچنين مسابقات سراسری در رشته‌های؛ 20 جزء، حفظ كل، قرائت و ترتيل وی‍ژه بانوان و آقايان در دو مقطع شكوفه‌ها وبزرگسالان برگزار می‌شود.

مسابقات گروه‌های هم‌خوانی قرآن كريم و مديحه‌سرايی(تواشيح) مراحل استانی از ابتدای آذر سال جاری تا بيستم اين ماه ادامه خواهد داشت و مرحله سراسری اين رقابت‌ها در هفته ولايت با موضوعات آيات و متون مرتبط با موضوع ولايت، غدير، مدح امير‌المؤمنين علی(ع) و سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی برگزار می‌شود.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo