شهید آوینی

 

برگزاری سومین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران در بابل

سومین نمایشگاه بزرگ فرهنگی ، قرآنی صحیفه سبز مازندران به همت مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) آموزش و پرورش شهرستان بابل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بابل برپا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: با توجه به تجربه موفق دومین نمایشگاه در سال گذشته، امسال با ایجاد بخش های مجزا و تفکیک شده و با حضور ناشرین، شرکت های تولید کننده نرم افزار و مراکز و موسسات تولیدی عرضه محصولات قرآنی و اسلامی سراسر کشور سعی بر برپایی نمایشگاهی داریم که هم از نظر کیفی و هم از لحاظ کمی در سطح بالایی باشد.

قاسم عزیزاده گرجی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 26 مهر لغایت 4 آبانماه سالجاری در مصلی جمعه شهرستان بابل برپا می شود.

گرجی اظهار داشت: از ویژگی های برجسته و بسیار مهم نمایشگاه امسال برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ، برپایی بخش تخصصی دفاع مقدس و همچنین غرفه حجاب و عفاف می باشد که نسبت به سال گذشته، به این نمایشگاه عظیم قرآنی درخشش ویژه ای می بخشد.

وی در پایان از تمامی علاقمندان به فعالیت های قرآنی ، بویژه دانش اموزان و دانشجویان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo