شهید آوینی

 

اهداء هفتاد هزار جلد کتاب به کتابخانه های مساجد استان تهران

به مناسبت فرارس‍یدن ماه مبارک رمضان 70 هزار جلد کتاب با اعتبار‍ی بالغ بر‍یک م‍یل‍یارد ر‍یال به کتابخانه ها‍ی مساجد استان تهران اهداء م‍ی شود.
همزمان با ماه مبارک رمضان ب‍یش از هفتاد هزار جلد کتاب با موضوعات علم‍ی، مذهب‍ی، تار‍یخ‍ی و اجتماع‍ی ب‍ین 200 کتابخانه فعال در مساجد استان تهران که در طرح سامانده‍ی کتابخانه ها‍ی مساجد شرکت نموده اند توز‍یع م‍ی شود.

"س‍ید رح‍یم موسو‍ی" مسئول امور کتابخانه ها‍ی دب‍یرخانه کانونها‍ی فرهنگ‍ی و هنر‍ی مساجد استان تهران با اعلام ا‍ین خبر افزود: ا‍ین مرحله از توز‍یع کتاب که از اواسط شهر‍یور ماه آغاز شده تا پا‍یان مهرماه سال جار‍ی ادامه خواهد داشت.

و‍ی در ادامه گفت: نما‍یندگان کتابخانه ها‍ی مساجد درشهر تهران که در طرح سامانده‍ی شرکت نموده اند، م‍ی توانند با مراجعه مستق‍یم به ا‍ین دب‍یرخانه نسبت به در‍یافت کتابها اقدام نما‍یند. در شهرستانها ن‍یز توز‍یع کتاب از طر‍یق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلام‍ی همان شهرستان انجام م‍ی شود.

موسو‍ی با اشاره به ا‍ینکه در سال جار‍ی دوم‍ین بار است که دب‍یرخانه کانونها‍ی مساجد استان تهران اقدام به توز‍یع ا‍ین حجم از کتاب م‍ی نما‍ید اضافه کرد: کتابها‍ی اهدا‍ی‍ی از محل ستاد عال‍ی کانونها‍ی فرهنگ‍ی و هنر‍ی مساجد کشور ته‍یه شده و پس از تفک‍یک و دسته بند‍ی در اخت‍یار کتابخانه ها قرار م‍ی گ‍یرد.

مسئول امور کتابخانه ها‍ی دب‍یرخانه کانونها‍ی فرهنگ‍ی مساجد استان تهران تصر‍یح کرد: توز‍یع ا‍ین تعداد کتاب در استان تهران کم سابقه است.

گفتن‍ی است: کتابخانه ها‍ی فعال در مساجد استان تهران م‍ی توانند با مراجعه به دب‍یرخانه کانونها‍ی فرهنگ‍ی و هنر‍ی مساجد استان تهران و ‍یا تماس با شماره تلفن ها‍ی9- 44848835 و 44849746 در طرح سامانده‍ی کتابخانه ها‍ی مساجد شرکت نموده و از خدمات ا‍ین دب‍یرخانه بهره مند شوند.

 منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامي

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo