شهید آوینی

 

صهیونیستها نمازگزاران فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند

نظامیان اشغالگر صهیونیستی با جلوگیری از ورود نمازگزاران فلسطینی به شهر بیت المقدس برای برگزاری نمازجمعه در مسجد الاقصی همزمان با روز جهانی قدس، آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، هزاران نمازگزار فلسطینی کرانه باختری رود اردن همانند هفته های گذشته از صبح امروز قصد داشتند از طریق دو گذرگاه ارتباطی کرانه باختری در منطقه بیت لحم و قندیا به شهر بیت المقدس، وارد این شهر مقدس شوند که نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس از ورود آنها جلوگیری کردند.

برپایه این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی، نمازگزاران فلسطینی را در این دو گذرگاه مورد ضرب و شتم قرار دادند و اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی آنها کردند که سبب زخمی شدن شماری از نمازگزاران شد.

نیروهای اشغالگر قدس همچنین شماری از نمازگزاران فلسطینی را در گذرگاه بیت لحم و قندلیا بازداشت کرده و فقط به مردان بالای 50 سال و زنان بالای 40 سال اجازه دادند که از کرانه باختری وارد بیت المقدس شوند، اما شهروندان فلسطینی با وجود همه اقدامات و تجاوزگری اشغالگران، مراسم نمازجمعه را در شهر بیت المقدس برگزار کردند.

رژیم اشغالگر قدس امروز برای جلوگیری از هرگونه راهپیمایی مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس بر ضد این رژیم غاصب، سه هزار نیروی پلیس مسلح در بیت المقدس شرقی مستقر کرده بود

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo