شهید آوینی

 

حداد عادل: اشغال فلسطين مظهر ظلم آشكار دنياي غرب به جهان اسلام است

رئيس مجلس در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: اشغال فلسطين مظهر ظلم آشكار دنياي غرب به جهان اسلام است.

غلامعلي حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي با شركت در راهپيمايي روز قدس و اعلام حمايت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطين با اشاره به پيام راهپيمايي روز قدس گفت: ملت ايران و مردم جهان با حضور خود در راهپيمايي روز قدس اين پيام را براي همه دنيا دارند كه اشغال فلسطين مظهر ظلم آشكار دنياي غرب به جهان اسلام است.

وي افزود: مادام كه مسئله فلسطين به صورت عادلانه و به نفع ملت فلسطين حل نشود، رابطه جهان اسلام و دنياي غرب اصلاح نخواهد شد.

حداد عادل ادامه داد: ‌اين پيام صريح و آشكار راهپيمايي مسلمانان به كساني است كه از صهيونيست‌ها حمايت مي‌‌كنند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي به وظيفه مجامع بين‌المللي و كشورهاي مسلمان جهان در قبال مسئله فلسطين اشاره كرد و اظهار داشت:‌ مجامع بين‌المللي و سران كشورهاي اسلامي وقتي اقدام جدي خواهند كرد كه توده‌هاي مردم به حركت در بيايند.

حدادعادل روز قدس را روز حركت توده‌هاي مردم خواند و گفت:‌ همانطور كه امام فرمودند روز قدس روز ملت‌هاست ملت‌ها بايد بخواهند كه اينطور در صحنه هستند.

وي به دستاورد اين حماسه بزرگ اشاره كرد و اظهار داشت: دستاورد اين راهپيمايي اين است كه در برابر توطئه‌هايي كه مي‌خواستند مسئله فلسطين را به فراموشي بسپارند اين ظلم را همچنان زنده نگه داشته و ملت‌ها را به نام اسلام به صحنه بياورند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo