شهید آوینی

 

جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در ساری برگزار می‌شود

جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)، 23 آبان‌ماه سال جاری در ساری برپا می شود و تاكنون 60 اثر از استان‌های كشور به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.

«قاسم عزيززاده گرجی»، معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با اشاره به اهداف اين جشنواره افزود: اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی و شناسايی و تجليل از پديد آورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با سيره رضوی، از مهم‌ترين اهداف اين جشنواره سراسری به شمار می‌رود.

«عزيززاده گرچی»، با اشاره به شناخت هر چه بيشتر جوانان و نوجوانان از سيره علمی و عملی اهل‌بيت (ع) تصريح كرد: بالا بردن سطح كيفيت جشنواره‌هايی از اين قبيل می‌تواند بستر شكوفايی استعدادهای جوانان را فراهم كند.

معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران خاطرنشان كرد: استان‌های كرمان، گلستان، تهران، كرمانشاه، اردبيل، فارس، آذربايجان غربی، بوشهر، مركزی و چند استان ديگر درباره موضوع نامه‌ای به امام رضا (ع) آثارشان را به اين دبيرخانه در مازندران ارسال كرده‌اند.

وی اظهار كرد: اين جشنواره در دو گروه سنی زير 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود كه در گروه زير 18 سال علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع آزاد و در گروه سنی بالای 18 سال با موضوعات شفاعت، ضمانت، با زبان كبوتران حرم، شفا يافتگان، حاجتمندان، آرزومندان و بر اساس حديث سلسله‌الذهب به دبير خانه ارسال كنند.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo