شهید آوینی

 

 نمايشگاه قرآن كريم در استان مركزي افتتاح شدد


 ششمين نمايشگاه قرآن كريم به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي و با حضور نماينده ولي فقيه در فرهنگسراي آيينه اراك افتتاح شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي امروز در مراسم افتتاح اين نمايشگاه گفت: ششمين نمايشگاه قرآن كريم در قالب 5 غرفه متشكل از غرفه مراكز دانشگاهي، موسسات و ادارات دولتي، غرفه‌كودكان، موسسات مردمي، تصويرگري داستان‌هاي قرآني، فروش محصولات قرآني، تصويرگري داستان‌هاي قرآني، تهذيب، طراحي، خوشنويسي، عفاف و حجاب، تايپ و گرافيك اسماء‌الحسني به مدت 10 روز از ساعت 9 صبح الي 8 شب به نمايش گذاشته مي‌شود.
علي هاشمي افزود: در حاشيه برگزاري نمايشگاه، برنامه‌هاي ادبي، محفل ادبي قرآن، حلقه‌هاي معرفت و پرسش و پاسخ جوانان با اساتيد حوزه و دانشگاه، تكريم خادمان قرآن كريم در 10 گروه و حضور افراد تازه مسلمان برگزار خواهدشد.
نماينده ولي فقيه در استان مركزي نيز درحاشيه بازديد از نمايشگاه ضمن مثبت ارزيابي كردن اين نمايشگاه گفت: در اين نمايشگاه هنرهاي زيبايي در زمينه كتابت قرآن و تصاوير قرآني از هنرمندان استان به نمايش گذاشته شده است كه مايه افتخار استان مي‌باشد.
محسني گركاني افزود: نمايشگاه امسال از كيفيت و تنوع بيشتر وب هتري نسبت به سال هاي گذشته برخوردار بوده به طوري كه هم محصولات فرهنگي و قرآني و هم تعداد غرفه‌ها افزايش يافته است.
محسني گركاني ماه رمضان را ماه نزول و رحمت قرآن عنوان كرد و گفت: در بهار قرآن و ماه رمضان اين نمايشگاه جلوه بيشتري دارد و اميدوارم عموم مردم خصوصا جوانان ضمن بازديد، از منابع ارزشمند نمايشگاه استفاده نمايند.
در ششمين نمايشگاه قرآن كريم استان مركزي براي اولين بار جديدترين كتب و نرم‌افزارهاي قرآني در 15 غرفه به علاقمندان ارائه مي‌شود

 منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo