شهید آوینی

 

 اهواز يكی از شهرهای فعال در زمينه فعاليت های قرآنی است

 حميد شاكر نژاد گفت: اهواز يكی از شهرهای فعال در زمينه فعاليت های قرآنی محسوب می شود ومعتقدم بهترين برنامه های قرآنی كشوردر اهواز برگزار می شوند.

حميد شاكر نژاد، قاری ممتاز كشور دربازديد از غرفه ايكنای خوزستان در دومين نمايشگاه قرآن خوزستان گفت: اهواز يكی از شهرهای فعال در زمينه فعاليت های قرآنی محسوب می شود ومعتقدم بهترين برنامه های قرآنی كشوردر اهواز برگزار می شوند و اين جو صميمی موجود در بين ميان بچه های اهوازباعث بالا رفتن سطح فعاليت های قرآنی در استان خوزستان شده است و بايد بگويم كه گروه های تواشيح، ابتهال خوانی و قاريان ممتازی در استان خوزستان وجود دارد.

وی در ادامه گفت: قاريان اهوازی به دليل داشتن لهجه عربی می توانند در تلاوت قرآن كريم مانور بيشتری داشته باشند و اين امتياز ويژه ای در درك مسائل قرآنی است كه اين امر باعث می شود تطابق خوبی بين الحان و تفسير قرآن داشته باشند.

شاكر نژاد در پايان گفت: من سال گذشته هم از نمايشگاه قرآن خوزستان ديدين كردم و فكر می كنم اين نمايشگاه نسبت به پارسال از نظم بهتری برخوردار است و فضای بيشتری به نمايشگاه اختصاص داده اند واز نظر كيفيت بالاتر است و انشاالله در سال های آينده نيز روند بهتری داشته باشد. از لحاظ كيفيت بهتر شده است، موسسات نرم افزاری زيادی شركت كرده اند و قسمت هنرهای دستی نيز بسيار جالب بود.

  منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo