شهید آوینی

 

 اعلام ويژه‌برنامه‌های مصلای تهران در ليالی قدر

 مصلای تهران در ليالی قدر ويژه‌برنامه‌هايی چون تلاوت قرآن، قرائت ادعيه مختلف، مداحی و سخنرانی را برای احيای اين ليالی در نظر گرفته است.

 پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم ويژه‌برنامه‌هايی را برای گراميداشت ليالی قدر از هشتم مهرماه جاری تا 12 مهرماه تدارك ديده است.

در نخستين شب از اين ايام كه مصادف با نوزدهم ماه رمضان است دعای افتتاح، مناجات كوفه و دعای كميل ساعت 21:30 توسط «مهدی منصوری» قرائت می‌شود.
قرايت دعای كميل، جوشن كبير، مداحی، سينه‌زنی و سخنرانی روحانيانی چون حجج اسلام سيد «احمد خاتمی»، «كاظم صديقی» و «مرتضی‌آقاتهرانی» از جمله برنامه‌های مصلای تهران در ليالی قدر است

مراسم با خواندن دعای جوشن كبير در ساعت 22:30 توسط «علی فراهانی»، «رضا نبوی» و روضه‌خوانی و مداحی «ابوالفضل بختياری» ادامه و با قرائت قرآن توسط «مهدی صياف‌زاده» و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمين«مرتضی آقاتهرانی» به پايان می‌رسد.

احيای شب بيست و يكم ماه رمضان نيز سه‌شنبه 10 مهرماه با مناجات و ادعيه‌خوانی «حسين هوشيار»، قرائت دعای جوشن كبير با حضور «صادق آهنگران» و «حميد رمضان‌پور» و سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين«كاظم صديقی» برگزار می‌شود.

در شب بيست و سوم ماه رمضان نيز كه مصادف با آخرين شب از ليالی قدر است «زين‌الدين» و «عباس حيدرزاده» دعای جوشن كبير را قرائت می‌كنند و حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد «احمد خاتمی» به سخنرانی می‌پردازد.

اين برنامه‌ها از ساعت 21 يك‌شنبه هشتم مهرماه جاری با تلاوت آياتی چند از كلام الله قرآن مجيد در شبستان مصلای امام خمينی آغاز می‌شود و تا ساعت 2 بامداد پنج‌شنبه 12 مهرماه جاری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo