شهید آوینی

 

 پانزده کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد

مدیر امور کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 15 کتابخانه عمومی شهری و روستایی در مناطق مختلف این استان تا پایان امسال خبر داد.

محمود شفیعی با بیان این مطلب گفت: از این تعداد، هشت کتابخانه عمومی شهری و روستایی در بویراحمد و دنا و هفت کتابخانه دیگر نیز در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بهمئی به بهره برداری می رسند.

وی در مورد شیوه تامین نیروهای مورد نیاز برای اداره این کتابخانه ها گفت: قصد داریم از نیروهای فرهنگی بومی به صورت پاره وقت برای اداره آنها استفاده کنیم.

شفیعی با اشاره به اینکه این پروژه های عمرانی و فرهنگی توسط سازمان مسکن شهرسازی و با بودجه اداره کل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد ساخته خواهند شد، اضافه کرد: ما برای تامین تجهیزات و کتاب های مورد نیاز این کتابخانه ها - که بیشتر آنها روستایی هستند - مبلغی معادل 80 میلیون تومان هزینه خواهیم کرد.

مدیر امور کتابخانه های عمومی این استان خاطرنشان کرد: چندی پیش و در هفته دولت نیز دو کتابخانه روستایی در روستاهای "منصورآباد و دشتروم" از توابع بخش مرکزی و "موشمی زیلائی" از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید که برای تجهیز این کتابخانه ها هشت میلیون تومان هزینه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo