شهید آوینی

 

 اطلاعات جدید درباره سرنوشت امام موسی صدر و چهار دیپلمات

سفیر ایران در لبنان گفت: پرونده امام موسی صدر در سطح دو پرونده مشخص شده است.

" محمدرضا رئوف شیبانی" افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی، معاون ریاست جمهوری در امور مجلس و حقوقی، مسئولیت پی گیری این پرونده در ایران را برعهده دارند و در همین راستا کمیته‌ای هم برای پی گیری این موضوع در محل سفارت ایران در بیروت به ریاست سفیر جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و این موضوع به جد در دست پی گیری است.

رئوف شیبانی افزود: در دیدارهایی که با مقامات عالی لبنان صورت می گیرد، سرنوشت امام موسی صدر همواره مد نظر ماست و همچنین اطلاعاتی که در اختیار نمایندگی قرار می گیرد به کمیته اصلی به ریاست معاون رییس جمهوری ارسال می شود.
سفیر ایران در لبنان گفت: در رابطه با موضوع تعیین سرنوشت امام موسی صدر و دو نفر از یاران ایشان، اطلاعات جدیدی به دست ما رسیده.

در رابطه با چهار دیپلمات مفقود جمهوری اسلامی ایران نیز در دست پی گیری است و کمیته به صورت فعال با این موضوع برخورد می کند و اطلاعات مناسبی هم در اختیار نمایندگی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: آخرین تحرکی که سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان انجام داد، مراسم بزرگداشت چهار دیپلمات مفقود ایرانی بود که با استقبال گرم مسئولین و مقامات حزبی و سیاسی لبنان مواجه شد که در آن جا یکی از نمایندگان کمیسیون حقوقی پارلمان لبنان، طی سخنانی مراتب آمادگی نمایندگان لبنان را برای کمک به جمهوری اسلامی ایران برای یافتن و تعیین سرنوشت دیپلمات های ایرانی اعلام کرد

منبع: سایت 4 دیپلمات

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo