شهید آوینی

 

 مردم لرستان در دفاع مقدس حضوری پرشور داشتند


استاندار لرستان با بیان اینکه ملت ایران در طول دفاع مقدس حقانیت خود را به جهانیان ثابت کرد اظهار داشت : حضور پرشور درعملیاتهای مختلف و تقدیم شهدا، گویای دلاوری مردم لرستان در دفاع مقدس است.

سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروی مسلح در خرم آباد با بیان این مطلب تصریح کرد: مردم غیور لرستان و رزمندگان پرتوان این دیار در طول این هشت سال با رشادتها و جانفشانی های خود با دست خالی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و متجاوزان را شکست دادند.

وی افزود: مردم آزاده لرستان در دوران دفاع مقدس با تقدیم شش هزار و 200 شهید، بیش از 9 هزار جانباز و و 900 آزاده ثابت کردند که همواره مدافع حریم ولایت و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

صابری با تاکید بر پاسداشت ارزشهای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردم لرستان همیشه در صحنه حاضر هستند و از آرمانهای امام راحل (ره) وخون شهدا حفاظت خواهند کرد.

استاندار لرستان اضافه کرد: مردم لرستان تا آخرین قطرات خون خود در سنگر سازندگی ودفاع از این مرز وبوم همیشه حاضر بوده و هستند.

در ادامه این مراسم سردار محمد شاهرخی فرمانده ارشد سپاه پاسداران‌انقلاب اسلامی منطقه لرستان نیز در سخنانی با بیان اینکه ملت ایران در طول دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود نشان داده اند اظهار داشت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن سر تا پا مسلح ایستادگی کردند که این امر ستودنی است .

وی تصریح کرد: به‌رغم کارشکنی دولتهای غربی و آمریکا، دلاورمردان این مرز و بوم بعد از فراغت از هشت سال دوران جنگ تحمیلی به تواناییهای بالایی در زمینه ساخت فناوریهای نظامی و دیگر تسلیحات دفاعی دست یافتند.

در این رژه نظامی یگانهایی از تیپ مستقل حضرت ابوالفضل (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان، لشگر 84 پیاده خرم‌آباد، نیروی انتظامی، بسیج منطقه لرستان و عشایر با اقتدار کامل رژه رفتند .
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo