شهید آوینی

 

مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» برگزار می‌شود

به مناسبت فرا رسيدن ماه ميهمانی خدا، مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» از سوی پرشين‌بلاگ برگزار می‌شود.

«انسيه پولادزاده»، مدير اجرايی پرشين‌بلاگ با اعلام خبر فوق افزود: مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» با محوريت سه موضوع اصلی سلامت روح، سلامت جسم و بخشندگی فعاليت خواهدكرد و وبلاگ‌نويسان بايد مطالب پست‌های خود را حول اين سه موضوع توليد كنند.

وی درباره‌ی اطلاع‌رسانی مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» عنوان كرد: مخاطبان اصلی در اين مسابقه بلاگران و كاربران فضای مجازی هستند و به همين علت بيشتر تأكيد در اطلاع‌رسانی مخاطبان فضای مجازی بود و فراخوان شركت در مسابقه نيز در صفحه‌ی اصلی پرشين‌بلاگ قرار گرفت.

پولادزاده ادامه داد: البته بايد گفت كه مدت زمان تبليغات بسيار محدود بود و ما بايد حداقل يك ماه پيش از فرا رسيدن ماه رمضان تبليغات مسابقه را آغاز می‌كرديم.

مدير اجرايی پرشين‌بلاگ درباره‌ی مضمون مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» اظهار كرد: بهترين يادداشتی كه درباره‌ی سه كلمه‌ی سلامت روح، سلامت جسم و بخشندگی توليد شود برگزيده و جوايزی به بلاگران برتر اهدا خواهدشد.

پولادزاده در توضيح اهداف كلی مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» خاطرنشان كرد: اولين هدفی كه می‌توان گفت در بيشتر مسابقات مد نظر است ايجاد تعامل بين سرويس‌دهنده‌ی پرشين‌بلاگ و كاربرهای اينترنتی آن است.

وی اضافه كرد: دومين هدف كه به عقيده‌ی من از هدف نخست نيز مهمتر است اين است كه ما می‌خواستيم تغييراتی در وب فارسی به‌وجود بياوريم در حقيقت هدف‌مان ايجاد همگرايی و هماهنگی بين بلاگران در يك مناسبت خاص مانند ماه رمضان بود كه ساده‌ترين راه آن كه نيازی به جشنواره و صرف هزينه‌ی فراوان هم نداشت دادن فراخوان در وبلاگ‌های شخصی بود.

 مضمون مسابقه «رمضان و وبلاگ»
مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ » با محوريت سه موضوع اصلی سلامت روح، سلامت جسم و بخشندگی فعاليت خواهد كرد و وبلاگ‌نويسان بايد مطالب پست‌های خود را حول اين سه موضوع توليد كنند

مدير اجرايی پرشين‌بلاگ با ذكر اين نكته كه شركت‌كنندگان در اين مسابقه قشری خاص هستند و به همين دليل جوايز خاصی را می‌طلبند تصريح كرد: جوايز مسابقه‌ بيشتر مطابق با امكاناتی است كه يك كاربر اينترنت نياز دارد و به همين دليل بيشتر جوايز ما شامل اشتراك‌های اينترنتی، هاست، دامين و ... است و جوايز اصلی ما بيشتر در اين موارد خلاصه می‌شود.

وی افزود« البته جوايز ويژه‌ای نيز برای وبلاگ‌نويسان اول تا سوم كه مطالبشان برگزيده شود در نظر گرفته خواهد شد.


برای شركت در مسابقه‌ی وبلاگ‌نويسی «رمضان و وبلاگ» اينجا كليك كنيد!

 

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo