شهید آوینی
 
جلسه ستاد عالی پنجمين همايش بين‌المللی بانوان قرآن‌پژوه برگزار شد
جلسه ستاد عالی پنجمين همايش بين‌المللی بانوان قرآن‌پژوه،ظهر سه شنبه، 13 شهريور ماه با حضور محمدحسين صفارهرندی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی در اين جلسه با ابراز خرسندی از افزايش قابل توجه پايان‌نامه‌های رسيده به دبيرخانه همايش گفت: رشد پايان‌نامه‌های واصل شده به دبيرخانه همايش ظرف پنج سال اخير به 10 برابر رسيده است كه اين اتفاق، اثر عمل صالح است كه خداوند خود آن را به مرتبه علو می‌رساند و در آن بركت و سرشاری قرار می‌دهد.

وی افزود: الحمدالله ميزان بودجه و فعاليت‌های قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال‌های اخير از رشد چندصد درصدی و قابل توجهی برخوردار شده است و يكی از عرصه‌هايی كه در حوزه فعاليت‌های قرآنی، فضای توسعه و گسترش بالايی دارد، همين حوزه بانوان است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار كرد: بانوانی كه در زمان‌های دور شايد اصلا وارد عرصه‌های اجتماعی نمی‌شدند، امروزه جزء فعال‌ترين‌ها در عرصه فعاليت‌های قرآنی شده‌اند و اين از بركت‌های انقلاب اسلامی ايران است.

وی با تشكر از دست‌اندركاران پنجمين همايش بين‌المللی بانوان قرآن‌پژوه تاكيد كرد: علايق شخصی دكتر خواجه‌پيری، (رييس مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی)در همين حوزه فعاليت‌های قرآنی است و قطعاً علاقه‌مند به گسترش و تعميق فعاليت‌های اين همايش هستند.

صفارهرندی تصريح كرد: اصل بر اين است كه ما اين موضوع را از برگزاری صرفا يك همايش ساليانه فراتر ببينيم و تلاش كنيم كه اين همايش، حركتی را در عرصه فعاليت‌های قرآنی بانوان ايجاد كند، البته برای اين كار بايد موضوع‌يابی شود و به‌دنبال موضوعات جديد و اثرگذار باشيم.

وی با تاكيد بر لزوم شناسايی افراد فعال و توانمند و حمايت از آنان از علاقه‌مندی رييس جمهور به حضور در اين همايش خبر داد و ابراز اميدواری كرد كه حضور وی همچون گذشته دارای بركت‌های فراوان باشد.

خبرهای تكميلی متعاقبا ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo