شهید آوینی
 
حجت‌الاسلام قرائتی: نياز امروز جامعه آشنايی با قرآن است
مهدی جعفری: رفع مشكلات فرهنگی، سياسی، اقتصادی كشور در گرو عمل به آيات نورانی قرآن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين «محسن قرائتی» رييس ستاد اقامه نماز كشور، 12 شهريورماه در سومين روز از نشست علمی ـ كاربردی تبليغ در استان قم، تبليغات را نيازمند برنامه‌ريزی دقيق و مدون دانست و گفت: جهان هر لحظه در حال تغيير و پيشرفت است و بايد برای آن برنامه‌ريزی دقيق داشت.

رييس ستاد اقامه نماز كشور، نياز امروز جامعه را آشنايی با قرآن دانست و اظهار كرد: اگر سراغ قرآن برويد و از آن در گفتار، كردار و رفتار استفاده كنيد، ديگر به تيترهای دانشگاهی نيازی نداريد و نيازی نمی‌بيند كه از افراد جامعه‌شناس و روانشناس در محافل خود استفاده كنيد.

حجت‌الاسلام «محسن قرائتی»:
اگر سراغ قرآن برويد و از آن در گفتار، كردار و رفتار استفاده كنيد، ديگر به تيترهای دانشگاهی نيازی نداريد و نيازی نمی‌بيند كه از افراد جامعه‌شناس و روانشناس در محافل خود استفاده كنيد

وی با ابراز تأسف از وضعيت اقامه نماز در كشور گفت: درحالی‌كه كمالات انسانی در گرو نماز و احكام آن است، اما در جامعه ايران اسلامی كمتر به آن توجه می‌شود.

قرائتی، از نماز به عنوان معلم انسان‌ها ياد كرد و گفت: فروتنی و تواضع انسان در نماز نمايان می شود.

رييس ستاد اقامه نماز كشور با بيان اين‌كه بزرگان ما از گذشته تا به امروز سياست، ورزش، بهداشت، نشاط، ادب و اعتماد را از قرآن و آيات نورانی‌ آن گرفته‌اند تاكيد كرد: اين امر بايد برای نسل امروز و فردای ما نيز به عنوان الگو مطرح شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo