شهید آوینی
 
نمايشگاهی برای عرضه لباسهای جذاب و عفيف
مديرعامل بنياد تعاون نيروي انتظامي گفت: اولين نمايشگاه پوشش اسلامي نيمه دوم تيرماه به مدت ‪ ۱۰‬روز در مصلي تهران برگزار مي‌شود.

سردار حميدرضا منيري، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: اين نمايشگاه با نام «ريحانه» با هدف ترويج فرهنگ حجاب و عفاف و ترويج فرهنگ فاطمي به مناسبت ايام تولد حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي كه در سال‌هاي اخير از طريق پوشش و مدها كشور را هدف قرار داده، تصريح كرد: با توجه به مورد هدف قرار گرفتن فرهنگ ملي و ديني، بنياد تعاون ناجا بر آن شد تا به صورت ايجابي و با مشاركت صداوسيما و وزارت بازرگاني نمايشگاهي با هدف عرضه ‌الگوهاي جديد و همچنين ارائه لباس‌هاي اسلامي و ملي جهت بانوان ايجاد كند.

منيري، نبود جايگاه‌هاي عرضه الگوهاي مناسب را از ديگر اهداف برگزاري اين نمايشگاه دانست و ادامه ‌داد: مشكلاتي از قبيل نبود جايگاه‌هاي مناسب جهت عرضه و همچنين گراني اين نوع لباس‌ها باعث شد در اين نمايشگاه ضمن عرضه مناسب، پايين بودن قيمت پوشاك نيز مد نظر قرار گرفته شود.

مدير عامل بنياد تعاون نيروي انتظامي با اشاره به در نظر گرفتن تنوع و كيفيت در پوشاك ارائه شده در اين‌ نمايشگاه افزود: در اين نمايشگاه براي اولين بار با بهره گرفتن از طراحان لباس و توليدكنندگان مختلف، ارائه لباس با طرح‌هاي زيبا، جذاب، باكيفيت و تنوع رنگي زياد مورد توجه قرار خواهد گرفت.
منيري همچنين از برگزاري موزه ملي پوشاك در اين نمايشگاه خبر داد و افزود: علاقه‌مندان مي‌توانند هنگام خريد، از اين موزه نيز ديدن كنند.

وي به تجهيز‪ ۳۰۰‬فروشگاه با همكاري شركت «ناجي پاس» در كشور اشاره كرد و گفت: در مراحل بعدي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي «ريحانه» در سراسر كشور ايجاد خواهد شد.
اين نمايشگاه از ‪ ۲۲‬تا ‪ ۳۱‬تيرماه در ساعات ‪ ۹‬ الي ‪ ۱۲‬ و ‪۱۶‬ الي ‪ ۲۳‬ به مدت ‪ ۱۰‬ روز در مصلي تهران برگزار مي‌شود. 

منبع: سایت بازتاب

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo