شهید آوینی
 
همایش مقدماتی فلسفه برای کودکان برگزار می شود
مؤسسه پیشبرد فلسفه برای کودکان همایش تابستانی فلسفه برای کودکان را طی روزهای 28 مرداد تا 5 شهریور ماه در نیوجرسی ایالات متحده برگزار می کند.

به نقل از منابع اینترنتی، به واسطه برگزاری همایش تابستانی فلسفه برای کودکان کارشناسان، فعالان آکادمیک، دانشجویان فارغ التحصیل این عرصه، آموزگاران و استادان مدعو گردهم جمع می شوند تا به تحقیق و گفتگو در این زمینه بپردازند .

مؤسسه پیشبرد فلسفه برای کودکان هر ساله در ماه می و آگوست دو همایش فلسفی برگزار می کند.

کارگاه های این همایش آموزگاران را در راستای پیشرفت حرفه ای یاری کرده، برای کارشناسان فرصتی به منظور ارائه گزارش فعالیتهای خود و همکاری با کارشناسان بین المللی فراهم و حلقه کندوکاو مناسبی برای تمامی شرکت کنندگان در همایش خواهد بود .

این همایش مقدماتی  هر سال در ماه آگوست برگزار می شود و شرکت کنندگان در کارگاه های آن درباره تاریخ فلسفه برای کودکان، تمرین بخشهای مختلف برنامه فلسفه برای کودکان و گفتگو درباره برخی از ابعاد نظری فلسفه برای کودکان را می آموزند.

داشتن پیش زمینه از برنامه فلسفه برای کودکان یا هرگونه تجربه ای از فلسفیدن با کودکان برای شرکت در این همایش الزامی نیست، اما تأکید برگزار کنندگان این همایش بر تمرین و یاری شرکت کنندگان برای هدایت بحثهای فلسفی در چارچوب برنامه فلسفه برای کودکان است.

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo