شهید آوینی

 

پژوهش جديد «ولايت از ديدگاه قرآن و حديث» منتشر شد

پژوهش جديد «ولايت از ديدگاه قرآن و حديث» توسط مؤسسه قرآني تفسير جوان منتشر شد.

به نقل از روابط عمومي مؤسسه قرآني تفسير جوان، رئيس مؤسسه قرآني تفسير جوان در اين رابطه گفت: مؤسسه قرآني تفسير جوان در راستاي توسعه فرهنگ انسان قرآن كريم، تاسيس شده و در طول مدت 10 ساله فعاليت خود حدود يكصد اثر پژوهشي و تحقيقي را در موضوعات كاربردي قرآن كريم براي نوجوانان و جوانان عزيز، تحقيق، تاليف و منتشر نموده است.
محمد بيستوني افزود: روش كار در كارگاهي تحت عنوان «كارگاه آموزشي روش تحقيق موضوعي از قرآن كريم» به علاقمندان در يك جلسه 4 ساعته آموزش داده مي‌شود و پس از آن با تامين منابع مطالعاتي و تحقيقاتي مورد نياز كه اكثرا توسط همين مؤسسه تاليف و منتشر شده است، علاقمندان را به انجام يك پژوهش كاربردي قرآني ترغيب نموده و آثار آنها را پس از بهينه‌سازي و تكميل و تصحيح و ويراستاري با درج نام گروه تحقيق چاپ و منتشر مي‌نمايد.
وي تصريح كرد: يكي از اين قبيل تحقيقات موضوعي «ولايت از ديدگاه قرآن و حديث» مي‌باشد كه توسط محمد الهي انجام شده است كه برخي از عناوين بررسي شده در كتاب مذكور ولايت تجلي حكومت خدا بر مردم، فضيلت ولايت، ترسيم نبوت از زبان ولايت، اطاعت پيامبر اعظم و اولوالامر، تبعيت ولايت از ولايت، ترسيم علوم مختلف ولايت و .... است.

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo