شهید آوینی

 
پایگاه ویژه نبی اعظم(ص) افتتاح شد

هم‌زمان با سالروز ولادت نبی مكرم اسلام، پايگاه نبی اعظم(ص)، توسط مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی، افتتاح شد.

در سال پيامبر اعظم و همزمان با هفدهم ربيع الاول سالروز ولات نبی مكرم اسلام، پايگاه نبی اعظم صلی الله عليه واله توسط مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی با آدرس www.nabiaazam.com راه اندازی شد.

در حال حاضر بخش راهنمای پايگاه‌ها و صفحات مربوط به شخصيت و زندگانی رسول اكرم(ص)، ارائه شده است و به زودی بخش‌های ديگر پايگاه نيز فعال می‌شود. در راهنمای پايگاه‌ها و صفحات، ابتدا همه مسائل و موضوعات مربوط به شخصيت و زندگی رسول خدا صلی الله عليه و آله و سلم، به صورت موضوع و ريز موضوع تهيه شده و سپس محتوای هر موضوع نيز در اينترنت شناسايی و با توضيحات مختصری معرفی شده و به آدرس آن لينك شده است.

از مهمترين ويژگی‌های اين پايگاه قابليت اضافه نمودن سايت‌ها و صفحات جديد توسط كاربران و ويراستاران متعدد است، علاقه‌مندان می‌توانند با تكميل فرم «تقاضای ويراستاری» به عنوان ويراستار پايگاه، اطلاعات آن را از هر كجا هستند اضافه نمايند و در جهت ترويج و اطلاع رسانی فرهنگ و شخصيت محمدی با مشاركت نمايند.

همچنين علاقه‌مندان می‌توانند پايگاه‌ها و صفحات پيشنهادی خود را جهت افزون به سايت از طريق بخش معرفی پايگاه نيز به مدير سايت ارسال دارند.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo