شهید آوینی

 

به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص)

6 هزار زوج خانواده بزرگ کمیته امداد به خانه بخت می روند
کمیته امداد امام خمینی از برگزاری جشن ازدواج 6 هزار زوج به مناسبت خجسته ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) ، در سراسر کشور خبر داد.

در سال پیامبر اعظم و در ایام حجسته ماه ربیع الاول و همزمان با ولادت پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت ، زوجهای جوان خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.

بیش از 6 هزار زوج خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی به میمنت و مبارکی فرخنده میلاد پیامبر اعظم (ص) به خانه بخت می روند.

بنابرهمین گزارش ، 12 استان کشور در این ایام خجسته هفته وحدت ، شاهد برگزاری جشن ازدواج زوجهای خانواده بزرگ کمیته امداد است و استانهای لرستان با 933 زوج ، کهکیلویه و بویر احمد با 733 زوج و بوشهر با 653 زوج بیشترین تعداد عروس و دامادها را به خود اختصاص داده اند.

هر یک از نوعروسان یک سری جهیزیه کامل که از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی و کمکهای مردم نیکوکار و سخاوتمند کشورمان تهیه شده است دریافت و راهی خانه بخت می شوند.

هزاران نو عروس خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی با مساعدتهای این نهاد مقدس و کمک نیکوکاران ایران اسلامی زندگی پایداری را آغاز کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo