شهید آوینی

 

مراسم بزرگداشت روز هنر متعهد و سالگرد شهادت شهید آوینی با عنوان

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر متعهد، مراسمی با عنوان « لبیک مرتضی » عصر روز سه شنبه در تالار سید الشهداء با حضور یاران و همسنگران آن شهید در تهران برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ، این مراسم با سخنرانی شخصیت های فرهنگی و هنری از جمله دکتر نادر طالب زاده ، مهدی همایونفر ، مصطفی دالایی ، مهندس سعید قاسمی ، اصغر بختیاری ، مرتضی شعبانی و حسین محمودیان در تالار اجتماعات مرکز فرهنگی سید الشهدا (ع) واقع در میدان هفتم تیر ، ابتدای خیابان مفتح جنوبی برگزار می گرد.

در این برنامه همچنین پخش فیلم های مستند، جذاب و بکر از پشت صحنه تولید برنامه های روایت فتح و ناگفته هایی از خاطرات پربار سید شهیدان اهل قلم تدارک دیده شده است.

در این برنامه که به همت موسسه فرهنگی شاهد ، مرکز فرهنگی میثاق ، موسسه فرهنگی عاشورا ، گروه تلویزیونی روایت فتح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ترتیب یافته ، سید سلیم غفوری کارگردانی برنامه را عهده دار شده است و فرامرز مقدم نیا نیز طراحی صحنه را بر عهده گرفته است.

ستاد برگزاری مراسم در پایان از آحاد مردم تهران خصوصاً جوانان و دانشجویان علاقمند به آراء و اندیشه های راوی روایت فتح ، برای حضور در این در این برنامه دعوت بعمل آورده است

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo