شهید آوینی
 
جوانان برتر مسجدی استان تهران معرفی می‌شوند
جوانان نمونه كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ۲۵ شهريورماه جاری همزمان با روز جوان تقدير می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين «علی پروانه» مسئول دبيرخانه كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار ما گفت: همزمان با ولادت حضرت علی‌اكبر(ع) و روز جوان ستاد عالی كانون‌های مساجد كشور تصميم گرفت تا از جوانان نمونه عضو كانون‌های مساجد كه در طول يك سال حضور فعال و مؤثری در زمينه‌های مختلف داشته‌اند، تقدير كند.

وی افزود: در دبيرخانه كانون‌های مساجد استان تهران هم به دنبال اين طرح، قرار شده تا در روز جوان همايشی برگزار شود و در آن از اين افراد تجليل بعمل آيد.
پروانه هدف از برپايی چنين همايشی را تشويق و ترغيب جوانان به سمت شركت در برنامه‌های مساجد و ارج‌گذاشتن به جوانان و علاقه‌ها و نيازهای آنها ذكر كرد.
وی در ادامه به معيارهای مورد نظر برای انتخاب جوانان نمونه اشاره كرد و افزود: موفقيت در برنامه‌های آموزشی مساجد اعم از قرآنی، مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، ابتكارات و خلاقيت‌ها، فعاليت مستمر و مؤثر در برنامه‌های مساجد، موفقيت‌های تحصيلی و المپيادهای علمی و فرهنگی از جمله ملاك‌های تعيين جوانان نمونه و فعال مساجد است.
مسئول دبيرخانه كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پايان تصريح كرد: برای آشنايی جوانان با ابعاد شخصيت حضرت علی‌اكبر(ع) سه عنوان كتاب با محوريت زندگينامه آن حضرت تدوين شده است كه به كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال می‌شود.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo