شهید آوینی
 
هزار و دويست اثر به دبيرخانه كتاب سال ولايت رسيد

مسئول برگزاري هفتمين دوره كتاب سال ولايت از ارسال هزار و دويست اثر پيرامون حضرت زهرا (س) به دبيرخانه اين كنگره خبر داد كه سيصد اثر به مرحله نهايي راه يافته است.

حجت الاسلام معراجي با اعلام اين خبر اظهار داشت: هفتمين دوره كتاب سال ولايت به مدت دو روز در تاريخ پنجم و ششم مرداد ماه با حضور شخصيت‌هاي برجسته حوزه و دانشگاه و مهمانان خارجي در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.
وي با بيان اينكه تاكنون هزار و دويست اثر پيرامون شخصيت حضرت زهرا (س) به دبيرخانه اين كنگره ارسال شده است گفت: از تعداد آثار رسيده سيصد اثر به مرحله نهايي راه يافت و پس از بررسي‌هاي تخصصي از 23 كتاب تقدير به عمل آمد.

حجت الاسلام معراجي مقالات ارسالي را در دو بخش عنوان كرد و افزود: امسال در بخش ويژه كتاب سال ولايت آثار مرتبط با امام سجاد(ع) مورد بررسي قرار گرفت. وي افزود: در اين زمينه تعداد دويست اثر به دبيرخانه ارسال شد كه مهم‌ترين آنها ترجمه صحيفه سجاديه به زبان‌هاي مختلف است.

وي سطح كيفي اين كنگره را بسيار بالا ارزيابي كرد و خاطرنشان ساخت: در هفتمين دوره كتاب سال ولايت شخصيت‌هاي علمي و برجسته‌اي از كشورهاي مختلف چون پاكستان و امريكا به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

مسئول برگزاري هفتمين دوره كتاب سال ولايت افزود: براي اطلاع رساني دقيق و به موقع اخبار اين دبيرخانه پايگاه اطلاع رساني ام ابيها راه اندازي شده است كه علاقمندان مي‌توانند آخرين خبرها و مطالب علمي كنگره را در اين سايت جستجو كنند.

منبع:خبرگزاری شبستان

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo