بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


09/8/58

شهادت آیت الله قاضی اولین امام جمعه تبریز توسط گروه فرقان

09/8/59

اجرای آتش سنگین روی شهر آبادان ، عبور نیروهای دشمن از بهمنشیر و ورود به شهر از كوی ذوالفقاری ، مقاومت نیروهای خودی و انهدام وسیع نیروهائیكه از بهمنشیر گذشته بودند . آتش دشمن روی اهواز بعد از دو روز آرامش ـ آتش نیروهای خودی روی ادوات زرهی و نیروهای دشمن مستقر در منطقه سوسنگرد .

تلاش ناموفق نیروهای عراقی در عبور از كرخه و تهدید دزفول و اندیمشك . كاهش تحرك دشمن در جبهه میانی و ادامه گلوله باران شهرها دراین منطقه .

بحران ضدانقلاب در جبهه شمالی : تخلیه سقز و متقابلاً تجمع نیروهای ضدانقلاب در آن ـ تجمع نیروهای ضدانقلاب در اطراف سنندج ، مهاباد ، بانه و مریوان و نیز در اطراف جادههای كامیاران ، سنندج و مریوان ـ حمله به فرودگاه سنندج .

اسارت وزیر نفت جمهوری اسلامی ، محمدجواد تندگویان در جاده اهواز ـ آبادان .

تشكیل شورای عالی دفاع به ریاست نخست وزیر ، اعتراض رئیس جمهور و تایید وی توسط روزنامه میزان و رادیو كلن ، متهم شدن جناح سیاسی مقابل بنیصدر به تضعیف روحیه ارتش .

اعتراض دانشجویان ایرانی در فرانسه نسبت به فروش 60 فروند جنگنده میراژ به عراق و خشونت پلیس.

09/8/61

عملیات محرم

09/8/63

گزارش برخی مشكلات در زمینه تجهیزات و تداركات مربوط به انجام عملیاتی كه در پیش است همراه با ادامه درگیریهای جزئی در منطقه عملیات آتی.

تكرار تهدیدهای عراقی مبنی بر هدف قرار دادن مناطق اقتصادی و ترغیب كارشناسان خارجی مشغول در پروژههای نیمه تمام به ترك ایران.

ادامه درگیریها و تحركات نیروهای خودی و ضدانقلاب در مناطق غرب كشور.

پیشبینی مفسران منطقه و غرب: احتمال انجام عملیات انحرافی در جبهه های شمال غرب و تمركز اصلی در جنوب بهوسیله ایران وجود دارد. عراق نیز برای چنین وضعیتی آماده است.

09/8/65

بررسی زمینه سازی اجرای یك عملیات بزرگ در منطقه سلیمانیه و چگونگی همكاری با گروههای معارض عراقی، در جلسه فرماندهان سپاه.

افزایش اقدامات دشمن در مناطق امالرصاص، ساحل خورعبدالله و سنگسر همزمان با تلاش سپاه برای اجرای عملیات سرنوشتساز. تجاوز هواپیماهای عراقی به حریم هوایی اسلامآباد و اهواز. مهار آتش پالایشگاه بمباران شده باختران. در عملیات مقابلهبه مثل، هواپیماهای ارتش جمهوریاسلامی تأسیسات شهر كوت را بمباران كردند. شهر بصره نیز در 6 نوبت هدف توپخانههای خودی قرارگرفت.

گروهی از خبرنگاران و هئیتی از صلیبسرخ جهانی از آثار بمباران كوت دیدن كردند.

درگیری نیروهای خودی با عناصر ضدانقلاب در مناطق دیواندره، مریوان، سقز، مهاباد و اشنویه.

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved