شهید آوینی

 

یادواره شهدای منطقه 5 تهران +تصاویر

این برنامه ی معنوی با آیاتی چند از قرآن با تلاوت استاد کریم منصوری آغاز و با اجرای سید جواد هاشمی ادامه پیدا کرد. ریاست اداره ی آموزش و پرورش منطقه 5 با اعلام خوش آمد به مهمانان، مواردی مختصر در مورد شهدا و دوستان شهید خود بیان داشت تا در ادامه ی سین برنامه از دختر شهید سرتیپ حاج علی مسعودی برای خواندن دل نوشته دعوت به عمل آید.

شهید,شهادت,یادواره,شهدا,تهران,منطقه 5,سردار میرجانی,صابر خراسانی,سید جواد هاشمی,مجری,تلاوت,قران,کریم منصوری,مشهد,ستاری,عکس,تصویر,عکاسی,گزارش,خبر


هفتمین یادواره ی شهدای دانش آموز و دانشجو منطقه ی 5 تهران دیروز و در تاریخ 15 بهمن ماه سال 92 در سالن امام علی (ع) واقع در اتوبان ستاری برگزار شد. این برنامه ی معنوی با آیاتی چند از قرآن با تلاوت استاد کریم منصوری آغاز و با اجرای سید جواد هاشمی ادامه پیدا کرد. ریاست اداره ی آموزش و پرورش منطقه 5 با اعلام خوش آمد به مهمانان، مواردی مختصر در مورد شهدا و دوستان شهید خود بیان داشت تا در ادامه ی سین برنامه از دختر شهید سرتیپ حاج علی مسعودی برای خواندن دل نوشته دعوت به عمل آید.
در این مراسم پر فیض از بین 190 نفر از خانواده های شهید دعوت شده قرعه کشی انجام پذیرفت تا 10 تن آنان به سفر زیارتی مشهد مقدس مشرف شوند. سخنرانی سردار جانباز سرتیپ دوم پاسدار محمد میرجانی به کالبد شکافی وقایع انقلاب و برخی از شرایط موجود در زمان پیش از انقلاب اختصاص یافت . اجرای تئاتر ، شعر خوانی آقای صابر خراسانی ، پخش کلیپ و قرعه کشی از بین حضار نیز دیگر برنامه ی اجرا شده در این یادواره بود.

.: برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ تر روی آنها کلیک کنید :.


منبع : سایت شهید آوینی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo