شهید آوینی

بیانیه اصناف و بازاریان؛ علی رغم انتقاد به عملکرد دولت و شخص رئیس جمهور از نظام دفاع می کنیم

در بخشی از این بیانیه آمده است: جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار این نوع اقدامات خائنانه را محکوم می کند و اعلام می دارد علی رغم انتقادهایی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئیس جمهور داریم ، تا پای جان از حیثیت نظام و کشور دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و بویژه منافقان به اهداف خود برسند.
جامعه اسلامی اصناف و بازار در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تلاش عده ای در تعطیل کردن بخشی از بازار تهران هشدار داد: منافقینی که با اقدامات خود موجب تعطیل شدن بخشی از بازار تهران شدند باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

به گزارش مهر، در بیانیه جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار درباره حوادث امروز خیابان های منتهی به بازار تهران آمده است: ملت هوشیار ایران، انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه قائد اعظم حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای در مسیر نورانی انقلاب مهدوی پیش می رود. بدخواهان بدانند علی رغم توطئه ها و دسیسه های فریبکارانه آمریکا و صهیونیسم بین الملل ملت ایران پیروز است و هیچ خللی در راه تحقق آرمانهای انقلاب نمی توانند پدید آورند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: روز چهارشنبه عده ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام با ایجاد ارعاب در بازار درصدد تعطیلی بازار برآمدند، خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله آنها برخواستند و توطئه آنان را خنثی کردند. آنها باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار این نوع اقدامات خائنانه را محکوم می کند و اعلام می دارد علی رغم انتقادهایی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئیس جمهور داریم ، تا پای جان از حیثیت نظام و کشور دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و بویژه منافقان به اهداف خود برسند.

این بیانیه در پایان می افزاید: ما مطمئن هستیم از این شرایط عبور می کنیم و با توانائیهایی که داریم آنچنان مشت محکم بدهان آمریکا و جیره خوارهای آن خواهیم زد تا مدتها فراموش نکنند. 
 

منبع :

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo