شهید آوینی
 

تاریخ: 21 اردیبهشت 1384

شماره تلفن 1616 برای پاسخگوی به ایثارگران در سراسر كشور

در آستانه روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، مركز هدایت الكترونیك تامین فراگیر (هاتف) با تلفن 1616 در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح مي‌شود.

به نقل از اداره كل روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیركل روابط عمومی این بنیاد طی گفت و گویی با بیان مطلب فوق افزود: ایجاد نقطه تماس منحصر به فرد با مخاطبان از طریق راه‌اندزای مركز هاتف محقق خواهد شد.

مسعود توانا با اشاره به شرایط عمومی جامعه هدف بنیاد شامل خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز، لزوم كاهش مراجعه این عزیزان جهت پیگیری امور اداری خود را مورد تاكید قرار داد و اضافه كرد: با افتتاح مركز هاتف، مخاطبان مي‌توانند از طریق شماره تلفن 1616 كلیه درخواست‌های اداری را مطرح و پس از پي‌گیری موضوع از طریق این مركز، پاسخ خود را با تماس مجدد دریافت كنند.

وی گفت: طراحی و افتتاح این مركز كه به منظور بهره‌گیری موثر از فناوري‌های اطلاعات و ارتباطات و ایجاد ساز و كار نوینی در عرصه پاسخگویی به مخاطبین ایجاد شده است، اقدامی منحصر به فرد در سطح دستگاه‌های كشور است و در چارچوب حل پیچیدگي‌های بوروكراتیك در سازمان اداری و افزایش سطح و كیفیت پاسخگویی مسئولانه به مخاطبان فعال خواهد شد.

مدیركل روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد در پایان افزود: خدمت رسانی از طریق این مركز در ابتدا از استان تهران آغاز خواهد شد و بتدریج تا پایان سال جاری در سراسر كشور توسعه مي‌یابد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo