بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


18/8/59

تحرك و نقل و انتقال دشمن در سوسنگرد ـ آتش توپخانه در اهواز ـ آتش خودي روي مواضع دشمن در خرمشهر و آبادان ـ درگيري پراكنده در جبهه مياني .

گزارش نيويورك تايمز ، صداي امريكا و راديو مسكو از جبهههاي جنگ ايران و عراق .

رد ادعاي عراق مبني بر مجروح بودن محمدجواد تندگويان در هنگام اسارت از طرف معينفر نماينده مجلس شوراي اسلامي و موضع عراق در اين مورد كه هيچگونه تلاشي را در مورد آزادي ايشان تا پايان جنگ قبول نخواهد كرد .

در نخستين دقايق بامداد ديروز (17/10/59) از سوي سربازان صدام دو موشك به مناطق مسكوني شهر اهواز شليك شد.

18/8/63

ديدار صدام از منطقه عملياتي ميمك و اجراي آتش بيسابقه دشمن در محور مهران ادامه جريان تسليميها و درگيريهاي پراكنده با ضدانقلابيون؛

حاد شدن مسئله اسكان نيروهاي حزب دمكرات با توجه به رسيدن فصل سرما

اعلام مواضع ايران توسط آقاي هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه تهران دربارة نفت و جنگ قيمتها و سابقه آن؛ وي دربارة مسئله صلح و مذاكره با عراق گفت: اگر امروز عراق حاضر به مذاكره شده به خاطر اين است كه در موضع ضعف قرار گرفته است، بايد آنقدر گلويش را فشرد تا اعتراف به ظلم كند و تسليم حق شود؛ بازتاب گسترده اين سخنان در رسانههاي جهاني.

گزارش وزارت خارجه امريكا درباره اعدام چند بهايي در ايران و تلاش اين حكومت جمهوري اسلامي براي نابودي بهائيت در ايران سخنان مسعود رجوي در توجيه استقرار در عراق و ديدار با طارق عزيز: هدف از ملاقات با طارق عزيز قبل از هر چيز شكستن طلسم جنگطلبي خميني بود.

18/8/65

در جلسه قرارگاه مركزي سپاه نحوه بررسي طرح مانور يگانها و زمانبندي عمليات مورد بحث قرارگرفت. چگونگي پشتيباني و پدافند هوايي عمليات بزرگ آتي در جلسهاي با حضور جانشين ستاد قرارگاه خاتم، فرمانده كل سپاه و فرماندهان نيروي زميني و هوايي سپاه و فرمانده و جانشين قرارگاه رعد ارتش بررسي گرديد.

گزارش اطلاعات قرارگاه قدس از تحركات دشمن در منطقه عمليات آتي. دستورالعمل فرمانده كل سپاه به نواحي مختلف سپاه براي چگونگي برنامهريزي مرحله دوم تأمين پانصد گردان رزمي. ابلاغيه فرماندهي سپاه كشوري به كليه نواحي تحت پوشش جهت تشكيل واحدهاي پدافند ش.م.هـ. گزارشي از نحوه فعاليت و اقدامات ستاد پشتيباني جنگ دانشگاهها.

اعزام هشتمين گروه از صنعتگران ارمني به جبهههاي نبرد.

امام خميني در ديدار با گروهي از نظاميان: جمهورياسلامي ... وابستگي به هيچ كس ندارد، وابسته به ملت است، وابسته به قواي مسلحه است. اشخاص در اين امور دخالت ندارند ... البته مرگ براي همه هست، براي ما هم هست ... بازتاب سخنان امام خميني در رسانههاي خارجي. خبرگزاري فرانسه: آيتالله خميني با اشاره به شايعات جاري اظهار داشت كه مرگ من روزي فرا خواهد رسيد اما دشمنان داخلي و خارجي ما خوشحال نباشند چرا كه جمهورياسلامي ايران يك قدرت محكم و با ثبات است و رفتن يك شخصيت آن را متزلزل نميكند.

حمله ارتش عراق به پايگاههاي خودي در منطقه كاريزه، مقاومت رزمندگان، عقبنشيني عراقيها. افزايش پناهندگان كرد عراقي به ايران در پي حمله ارتش عراق به شمال اين كشور. حمله نيروهاي خودي به مقر حزب دمكرات در منطقه مياندوآب.

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved