بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


16/06/60

اطلاعیه ارتش عراق: ارتش ظفرمند ما به ارتفاعات زین‌القدس دست یافت.

معاون وزارت خارجه آمریكا: عراق سیاست خود را دست كم بطور تاكتیكی معتدل می‌سازد تا جدایی را كه بر اثر انزوای مصر از بقیه كشورهای عرب بوجود آمده پر سازد.
16/06/61
برگزاری كنفرانس سران عرب. مسائل لبنان جنگ ایران و عراق، طرح 8 ماده‌ای فهد و ... جزء دستور كار جلسه است (نتیجه كنفرانس تقویت صدام بود.)

سفر صدام به مراكش

16/06/64

 پیشنهاد عربستان مبنی بر در اختیار گذاشتن پایگاههای نظامی خود به آمریكا در صورت بوجود آمدن بحران در خلیج فارس .

16/06/65
ادامه بحث دربارة عملیات دربندیخان. اعزام نیروهای عراقی مستقر در مرز كویت به مناطق جنگی و استقرار نیروهای بازنشسته ارتش به جای آنها. با سقوط پایگاه اسپی سلماس به دست حزب دمكرات، 30 تن خلع سلاح، 6 تن شهید و 4 تن مجروح شدند.

اعزام 6200 تن از استان مازندران و 640 تن از كهكیلویه و بویراحمد به جبهه های نبرد؛ روستائیان منطقه اسلامآباد غرب 2% از درآمد محصولات كشاورزی خود را به جبهه اختصاص داده اند.

گزارش موضوعات جلسه هیئت دولت؛ اختصاص 3/1 میلیارد ریال برای تولید جنگ افزار و مهمات؛ نخستوزیر حوادث فرودگاه كراچی و حمله به كنیسه یهودیان در استانبول را مشكوك خواند.

آقای هاشمی در دیدار با مجاهدان عراقی تیپ 9 بدر: "انشاءالله با تقویت خود عملاً میدان جهاد عراق را بهدست گیرید و با تشكیل سپاه پاسداران عراق، در آیندة منطقه و نجات فلسطین نقش اساسی ایفا كنید. وی در ملاقات با مسئولان برگزاری مراسم هفته جنگ: موضع ایران در جنگ موضع دفاعی است؛ ایران در صورت قبول صلح تحمیلی، باید ذلت و شكست و شركت در یك مسابقه تسلیحاتی و خرج جنگ و نزاع دائمی در منطقه را بپذیرد.

16/06/66

 پیشنهاد عربستان مبنی بر در اختیار گذاشتن پایگاههای نظامی خود به آمریكا در صورت بوجود آمدن بحران در خلیج فارس .

سفر محمد جواد لاریجانی به مسكو و ملاقات با ورنتسف قائم مقام وزارت خارجه شوروی و ادوارشواردنادزه پیرامون رابطه نزدیك با ایران و پایان جنگ و قبول پیشنهاد آتش‌بس شورای امنیت. (لاریجانی طی دو ماه گذشته 2 بار به مسكو سفر كرده است)

تداوم گلوله‌باران مناطق اطراف سردشت به وسیله توپخانه عراق .

درگیری نیروهای خودی با عناصر كومه‌له در روستاهای ایرژوكال بالا و وله‌ژیر مریوان . كمین عناصر حزب دمكرات در محور “ سرچین “ كامیاران . ورود افراد حزب دمكرات به روستای “ ترجان “ بوكان و بردن یكی از دختران این روستا . اسیران ایرانی را گروه خبات به عراق تحویل می‌دهد .

حمله پیش‌مرگان حزب‌الله كرد عراق به پایگاه‌های ارتش این كشور در منطقه سیدكان استان اربیل و عملیات انهدامی نیروهای اتحادیه میهنی در حوالی شهر رواندوز .

حمله نیروهای مجاهد العمل اسلامی عراق به مراسم رژه در شهر یعقوبیه .

اعزام نیروهای داوطلب مردمی از شهرهای كشور به جبهه‌های جنگ .

دیدار رییس جمهور با نیروهای ویژه نیروی دریایی سپاه و تأكید بر این‌كه ایران آغازگر جنگ در خلیج‌فارس نخواهد بود ولی اگر دشمنان شروع‌كننده باشند ، جواب محكمی به آنها داده خواهد شد .

سفر معاون وزیر خارجه به مسكو و ملاقات با یولی ورنتسف معاون وزارت خارجه شوروی . تفسیر رادیو بی . بی . سی . از روابط ایران و شوروی .

شروع مذاكرات پارلمان ایتالیا در مورد اعزام نیروی نظامی به خلیج‌فارس و حمایت وزیر دفاع از طرح اعزام نیرو به منطقه .

جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به دبیركل سازمان ملل ادعای كویت مبنی‌بر حمله موشكی ایران به بندر الاحمدی را رد كرد .

حمایت انگلستان از سفر دبیركل به ایران و تفسیر رادیو اسرائیل از این سفر .

شیوه‌های رزمی نیروهای ایران ، ابتكارات آنها در غلبه بر ضعف تجهیزاتی ، ماهیت فرهنگی آنها و پی‌آمدهای آغاز جنگ برای امریكا در مقالات یونایتدپرس ، ایندیپندنت و هرالدتریبون .

 

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved