بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


02/04/58
ادعای امیر انتظام مبنی بر لزوم استفاده از تكنسینهای امریكایی در ایران.

تصمیم ارتش آمریكا مبنی بر تكشیل سپاه 110 هزار نفری برای مداخله سریع در نقاط آشوب‌زده جهان از جله چاههای نفت در خلیج فارس.

صدام در پیامی به آیت‌الله صدر: نمی‌گذارم تجربه ایران در عراق تكرار شود و آیت‌الله صدر تبدیل به امام صدر شود.

27 افسر و درجه‌دار با كمك 250 سرباز در صدد بودند كه حكومت جمهوری اسلامی را سرنگون كرده، نام ژنرال احمد مدنی نیز در این لیست دیده می‌شود.

تداوم عملیات خرابكارانه گروه‌های موسوم به خلق عرب در خوزستان از جمله به آتش كشیدن انبار سازمان آب و برق و مخابرات خرمشهر برای سومین بار ؛ دستگیری رئیس انبار مخابرات خرمشهر به اتهام آتش زدن این انبار ؛ دستگیری شش جاسوس عراقی در خوزستان توسط سپاه پاسداران ؛ بازتاب حوادث خرمشهر در بخش عربی رادیو ریاض .

درخواست آیت الله شبیر خاقانی از مردم استان برای حفظ آرامش و كنترل احساسات ؛ تفسیر رادیو لندن دربارة بازتاب سخنان آیت الله خلخالی در خوزستان و اختلاف مدنی ـ شبیر ؛ مصاحبه تلفنی آیت الله خلخالی دربارة اظهارات قبلی خود در مورد تجزیه‌طلبی و تأكید بر مقابله با آن .

سخنرانی آیت الله شبیر خاقانی در مسجد امام صادق ( ع ) خرمشهر و تأكید بر حفظ اخوت و حقوق اسلامی ، نفی جدایی عرب و عجم ، محكومیت ضد انقلاب و دفاع از حقوق همه قومیت‌ها و اقلیت‌ها .

تشریح چگونگی و علل آغاز حوادث خرمشهر در شمارة امروز كیهان .

كشف و ضبط انبار بزرگ مهمات و سلاح سازمان چریك‌های فدایی خلق در مجیدیه تهران ؛ اطلایه دفتر دادستانی انقلاب اسلامی تهران در این باره ؛ سخنگوی سازمان مزبور گفت : ما یك سازمان سیاسی ـ نظامی هستیم و داشتن سلاح را حق مسلم خود می‌دانیم .

اطلایه سازمان مجاهدین خلق ایران با عنوان « اخطار مجاهدین خلق ایران دربارة احتمال صرف‌نظر كردن دادگاه انقلاب از اعدام دو تن از جلادان ساواك ( تهران و آرش ) و متهم كردن نظام به قصد ایجاد دستگاه امنیتی و اطلاعاتی جدید به كمك عناصر ساواك .

اطلاعیه جامعه روحانیت تهران دربارة قانون اساسی جدید و نحوة تصویب آن : جامعه ما قانون اساسی را می‌خواهد كه بیانگر راه و برنامه انقلابش و آرمان‌های جهاد خونینش باشد … تنها راه شرعی و عاقلانه و انقلابی تصویب قانون اساسی جدید پس از بررسی دقیق توسط خبرنگاران و نظرخواهی عمومی می‌باشد .

بیانات امام خمینی در جمع گروهی از بانوان لنگرود و پاسداران انقلاب اسلامی همدان دربارة اهمیت معنوی و پاسداری از انقلاب اسلامی و حكم قتل پاسداری كه برادرش را كشته است .

پاسخ امام خمینی به تلگرام تبریك لئونید برژنف رهبر شوروی به مناسبت برپایی جمهوری اسلامی در ایران .

ادامه جنگ تبلیغاتی عراق و ایران با درج تفسیری در روزنامه اطلاعات تحت عنوان “ عربده‌های كینه‌توزانه بعثی‌ها از حلقوم روزنامه الثوره شنیده می‌شود ” و تحلیل روزنامه كیهان با عنوان “ سالت ـ 2 ، كنترل سلاح‌های هسته‌ای یا جنبش‌های مردمی ” و طرح این سؤال كه چرا عراق همیشه در جهت منافع امپریالیسم حركت كرده است .

انور سادات لایحه‌ای برای دادن حق پناهندگی سیاسی به شاه سابق و خانواده‌اش در مصر تسلیم پارلمان آن كشور كرد .
02/04/60
كشف توطئه ضدانقلاب برای تصرف كمیته‌های تهران.
02/04/61
گزارشی از تحركات نیروهای عراق و اقدامات مهندسی آنها برای تحكیم مواضع، در محورهای مختلف جبهههای جنوب. ورود 45 دستگاه خودرو حامل مهمات، سوخت، تانك و نفربر از مرز كویت به عراق.

مندرجات روزنامه "الجمهوریه" عراق در توجیه عقب نشینی ارتش این كشور: «این عقب نشینی آزمایش سختی برای روشن شدن ماهیت ایران است؛ حمایت شاذلی قلیبی از عقب نشینی عراق.

حكومت صهیونیستی پس از تثبیت مواضع اشغال شده در جنوب لبنان، آتش بس یك طرفه اعلام كرد. امریكا از این اقدام صهیونیستها حمایت كرد.

مشاور كاخ سفید اعلام كرد كه با وجود حمله اسرائیل به جنوب لبنان، دولت امریكا از كمكهای خود به اسرائیل نخواهد كاست. یونایتدپرس: اسرائیل حضور نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان را نمیپذیرد و تنها با استقرار نیروهای امریكایی و چند كشور غربی موافق است.

02/04/66
طرح قطعنامه شورای امنیت برای خاتمه دادن به جنگ (598)

استقبال عراق از طر قطعنامه شورای امنیت.

مفاد پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل تهیه شده و در 9 ماده می‌باشد. (598)

چین، شوروی، فرانسه، انگلستان و آمریكا آماده‌اند هر دو كشور در حال جنگ (ایران – عراق) را در صورت عدم اتمام 02/04/66

02/04/67
طه یاسین رمضان: به منظور آزادسازی كامل خاك عراق ظرف روزهای آینده شاهد پیروزیهای جدیدی خواهیم بود.

آمادگی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران برای گشودن راه تفاهمی با رهبران عراق

اهداف احتمالی مطروحه آمریكا برای حمله به ایران: 1– انهدام تاسیسات سپاه در ابوموسی 2- انهدام تاسیسات فارسی 3- تاسیسات لارك 4- پایگاه دریایی بندرعباس

سیاست اصلی ژاپن حفظ و ادامه روابط با جمهوری اسلامی ایران است.

آنتونی پارسونر: قطعنامه 598 بیشتر به نفع عراق بود. سازمان ملل باید بطور علنی موضع بی‌طرفانه‌تری را اتخاذ كند.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved