بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


07/03/58

آغاز هشتمین روز تحصّن هواداران كانون فرهنگی خلق عرب در ساختمان تحت اشغال در مخالفت با تخلیه ساختمان‌های دولتی و خلع سلاح عمومی در خرمشهر ؛ ادامه تحصن اعضای كانون فرهنگی ـ نظامی انقلابیون مسلمان و همچنین كسبه و بازاریان در مسجد جامع خرمشهر و تقاضای رسیدگی به وضع خرمشهر ؛ گزارش پایگاه دریایی خرمشهر از خلع سلاح سه فرد مسلح در سطح شهر و اعتراض سازمان سیاسی خلق عرب و برادرِ شبیر خاقانی و درخواست اعاده سلاح‌ها .

بازگشت آیت الله شبیر خاقانی از سفر قم و تهران به خرمشهر و سخنرانی در جمع مستقبلین درباره برادری و مساوات ؛ مصاحبه كیهان با فرزند وی در خصوص نتایج مذاكرات با امام خمینی و تشریح درخواست‌ها از جمله به رسمیت شناختن مذهب جعفری در قانون اساسی ، تجدید نظر در احكام دادگاه‌های انقلاب ، دادن آزادی بیشتر به علما و مردم ، اعزام مأموران دولتی صالح و كارآمد به خوزستان و …

نامه دكتر یزدی به وزیر كشور درباره پیش‌بینی روزنامه كریستین ساینس مانیتور مبنی بر بروز كشت و كشتار بزرگ در تهران و خوزستان در آینده نزدیك و احتمال قطع صدور نفت ایران .

گزارش نشریه “ كار “ از وقایع امروز خرمشهر از جمله : دستگیری سه نفر از اعضای مسلح سازمان سیاسی خلق عرب توسط پاسداران انقلاب و كماندوها ، تهدید سازمان سیاسی به حمله به دژبان در صورت ادامه بازداشت افراد مذكور و عدم اعاده سلاح‌های مصادره شده ، حمله به پاسگاه ژاندارمری دیری فارم ، بازتاب مراجعت شیخ از سفر قم و تهران و تشریح اوضاع سیاسی شهر.

احمد مفتی‌زاده در مصاحبه با كیهان نقطه نظرهای خود درباره انقلاب ، مسائل كردستان ، اختلاف نظرهای موجود بین خود و عزالدین حسینی و طرح خودمختاری كردستان را تشریح كرد .

ادامه سفر آیت الله ربانی شیرازی و هیئت همراه به مناطق مختلف آذربایجان غربی : سفر امروز ایشان به مهاباد و دیدار از چادرهای آوارگان واقعه نقده در این شهر و گفت‌و‌گو با آنها و اعلام اینكه پاسدارانی مورد اعتماد از افراد كرد و ترك برای برقراری امنیت منطقه تعیین خواهند شد .

آزادی 42 تن از اعضا و هواداران اعضای خانواده‌های آنها در ساختمان دادگستری تهران .

واكنش حزب توده در مورد انتشار لیست گروهی از مأموران و همكاران ساواك در مطبوعات كه در آن اسم یكی از اعضای حزب توده ( هوشنگ اسدی عضو شورای سردبیری كیهان ) درج شده بود . توضیح گردانندگان جدید روزنامه كیهان درباره این موضوع .

اطلاعیه آغاز فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان : ملت ما به اسلام رأی داده است ما نیز هر سازمان ، گروه و حزبی را كه جز ایدئولوژی اسلام و اصل امامت و رهبری روحانیت اندیشه‌ای داشته باشد ، مسلمان ندانسته و دشمن ملت ایران می‌دانیم .

هشدار در مورد نفوذ فكری گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی و حمایت از ممنوعیت شركت نظامیان در احزاب و دسته‌بندی‌های سیاسی ، ضمن مقاله‌ای در كیهان .

مصاحبه رادیو تلویزیونی مهندس بازرگان درباره وضعیت ارتش ، كمیته‌ها و پاسداران انقلاب و تعدد مراكز قدرت و تصمیم‌گیری در كشور .

اظهارات آیت الله دكتر مفتح و صادق طباطبایی معاون وزیر كشور درباره جایگزینی قطعی مجلس خبرگان به جای مجلس مؤسسان برای تصویب قانون اساسی جدید و دلایل آن ، چگونگی تشكیل مجلس خبرگان و نحوه تدوین و همه‌پرسی قانون اساسی .

گزارش سفارت آمریكا در جده به وزارت امورخارجه آن كشور در مورد “ اعدام‌ها در ایران “ و بررسی اظهارات احمد سراج مدیر امور سیاسی وزارت امورخارجه درباره اعدام‌ها در ایران و توصیه كاركنان سفارت آمریكا در تهران به اینكه در مورد اعدام‌ها سكوت اختیار كنند .

گزارش سفارت آمریكا در تهران با عنوان “ وخامت اوضاع سیاسی ایران “ و ارائه تحلیلی از چگونگی و میزان پیشرفت تدوین قانون اساسی جدید ؛ انعكاس سخنان امام در حمله به چپی‌ها ، جبهه ملی ، گروه‌های اسلامی راست‌گرا و عكس العمل آنها ، همچنین انتخاب آیت الله خلخالی به عنوان رئیس فدائیان اسلام و سابقه آن .

تحلیل نشریه كویت تایمز با عنوان “ حقیقت انقلاب ایران “ ، كذب دانستن تبلیغات مطبوعات آمریكا مبنی بر آشفته بودن اوضاع ایران و تقبیح اقدام سنای آمریكا در محكومیت اعدام عوامل كشتار مردم ایران توسط دادگاه‌های انقلابی .

07/03/63

اعطای نشان شجاعت به فرماندهان شکست خورده سپاه سوم ارتش عراق توسط صدام پس از فتح خرمشهر توسط ایرانیان

افتتاح دومین دوره مجلس شورای اسلامی.

وزیر خارجه فرانسه: جنگ عراق و ایران تنها موردی است كه در آن آمریكا و شوروی بطور مشترك تلاش می‌كنند.

07/03/64
اصابت موشك زمین به زمنی ایران به بغداد
07/03/66
ناتو از مشاركت در مسئله تامین امنیت كشترانی در خلیج فارس سر باز زد.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved