بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


06/03/58

دستور به كلیه قوای انتظامی خرمشهر برای آغاز خلع سلاح عمومی و گرفتن سلاح‌های غیر مجاز در خرمشهر بنابه خواسته دولت ، آیات عظام و مردم .

مصاحبه مطبوعاتی شیخ شبیر خاقانی در قم و تشریح نتایج مذاكرات خود و هیئت همراه با امام خمینی ؛ گزارش رادیو كلن به نقل از شیخ شبیر مبنی بر اینكه اگر دولت درخواست‌های سیاسی و مذهبی اعراب را برآورده نسازد ، بعید نیست كه ایران دچار دشواری‌های اقتصادی شود .

ادامه بازدید آیت الله ربانی شیرازی نماینده امام خمینی از مناطق مختلف آذربایجان غربی : سفر امروز به اشنویه و مذاكره با روحانیون اهل تسنن و معتمدان محلی و درخواست از آنان به كنار گذاشتن اختلافات جزیی و همچنین لزوم برقراری امنیت مرزی .

اظهار نظر عبدالحسین بقایی رهبر حزب جمهوری‌خواه ایران در نفی الگوی حكومتی صدر اسلام برای دولت امروز .

اظهارات سرلشكر ناصر فربد رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره بازدید مهندس بازرگان از ستاد ارتش و گفت‌و‌گوهای انجام شده ، روند تغییرات و شكل‌گیری ارتش جدید ، نقش نیروهای مسلح در حوادث نقده و گنبد ، اوضاع فعلی ارتش ، شركت افراد نظامی در احزاب و گروه‌های سیاسی ، فعالیت‌های ضد انقلاب از جمله اویسی و پالیزبان در مرزهای كشور .

سفر آیت الله خلخالی به دعوت ایرانیان مقیم امارات به آن كشور ، مذاكرات وی با شیخ آل مكتوم حاكم دوبی و حاكم امارات متحده عربی ؛ گزارش خبرگزاری فرانسه از اظهارات آیت الله خلخالی : ایران تمام نام‌گذاری‌های ساختگی را كه امپریالیسم به خلیج فارس نسبت می‌دهد رد می‌كند زیرا این خلیج فارس در پی موفقیت انقلاب ایران تبدیل به یك خلیج فارس اسلامی شده است .

گزارش سری سفارت آمریكا در تهران به وزارت امورخارجه آن كشور درباره تقاضای دولت موقت برای دریافت اطلاعاتی از آمریكا درباره فعالیت‌های خرابكاری در ایران و اینكه دولت موقت نگران مداخله عراقی‌ها و فعالیت فلسطینی‌ها و لیبیایی‌ها در خوزستان است .

احتمال خروج آیت الله سید محمد باقر صدر از عراق در اثر اعمال فشار دولت بعثی .

نامه متقابل لئونید برژنف صدر هیئت رئیسه شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی به سفیر ایران در مسكو و تأكید بر اینكه هیچ مشكلی كه مانع تقویت اعتماد دو جانبه شود و سوءظن و نگرانی در روابط بین دو كشور ایجاد كند ، وجود ندارد .

قابوس سلطان عمان وضع منطقه خلیج ( فارس ) را فوق‌العاده خطرناك و تهدید‌آمیز خواند و از آمریكا خواست به یك ابتكار تازه دست بزند . واكنش احمد محمد فسانی عضو كمیته اجرایی “ جبهه خلق برای آزادی عمان “ در تقبیح واگذاری پایگاه نظامی جزیره مسیره به آمریكا توسط دولت عمان .
06/03/60
عملیات فتح منطقه مرزی ملخود و تسخیر قله بلند دالانی مشرف به شهرهای استان سلیمانیه عراق و انهدام کلیه پاسگاه های مرزی سپاه یکم عراق
06/03/66
برخورد كشتی روسی در خلیج فارس با مین او اعتراض روس در این زمینه به ایران.

حضور یك هیات نظامی 9 نفره آمریكایی در بغداد.

اسكورت یك كشتی تجاری كویت (كه حامل سلاح‌های آمریكایی بود) توسط نیروی دریایی آمریكا.

ملاقات وزیر امور خارجه شوروی و آمریكا و توافق در رابطه با جریانات خلیج فارس در پی این ملاقات طرحی از جانب آمریكا و شوروی برای پایان دادن به جنگ داده‌اند

06/03/67
پاسخ مثبت ایران به پیشنهاد جدید دبیركل پیرامون ازسرگیری مذاكرات برای اجرای قطعنامه 598

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved