شهید آوینی
       

ویژه نامه «روایت واقعه» به مناسبت ایام عزای سیدالشهدا

«روایت واقعه» ویژه‌نامه‌ای اینترنتی است که به مناسبت فرارسیدن ایام عزای سیدالشهدا‌ (علیه‌السلام) تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است.

 
 

بخش اصلی ویژه نامه «روایت واقعه» داستان قیام امام حسین (علیه‌السلام) را در برابر انحراف بزرگی که در خلافت اسلامی روی داده بود در پنج پرده مرور می‌کند؛ از مرگ معاویه و خلافت یزید تا فاجعه‌ای که در کربلا روی داد و حماسه‌ای که بازماندگان واقعه در اسارت آفریدند و همچنین امتداد این رویداد در متن زندگی مسلمانان و آزادگان جهان در طول تاریخ.
در ویژه‌نامه «روایت واقعه» رویدادها و اطلاعات تاریخی هر فصل پس از استخراج از متون معتبر تاریخی، چکیده‌نگاری شده و به گونه‌ای موجز و فشرده در قالبی جذاب و با استفاده از تصویرسازی و اینفوگرافیک تنظیم و ارائه شده است. هر فصل حاوی چند فایل صوتی مرتبط با موضوع نیز هست که کاربر در صورت تمایل می تواند با فشردن دکمه مربوط به آن بر روی رایانه خود بارگزاری کند. این فایل‌ها حاوی گلچینی از سخنان امام خمینی، امام خامنه‌ای و متفکرانی همچون استاد مطهری و استاد پناهیان درباره موضوع آن فصل و همچنین نواهای ذاکران اهل بیت در قالب ذکر مصیبت، شعرخوانی و نوحه‌خوانی است.
 

جهت استفاده از این ویژه نامه روی این لینک کلیک کنید.

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo