شهید آوینی

 

 مبلغ بهائی: من خدای شما هستم و تا الان غائب بودم!

این به اصطلاح کارشناس و مبلغ فرقه ضاله بهائی در ادامه با مطرح ساختن این مطلب که آیین بهائی ، کاملترین دینی است که در آن ، خداوند قابل دیدن است ، اظهار داشت :" خوشا به حال بهائیان که خداشون را دیدند و قیافه خدا را تونستن ببینن و عکسش را بیاندازند "!
 
 

یکی از مجریان شبکه ماهواره ای "اندیشه" ، در برنامه ای موسوم به "آیین بهائی " ، مطالب تعجب برانگیزی را در رابطه با اعتقاد به وجود خداوند ، در فرقه ضاله "بهائیت " عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار صراط ، وی با بیان اینکه :" حسینعلی نوری وقتی ادعای پیامبری خودش را مطرح کرد و احساس کرد که عده ای دور او جمع شده و می تواند آنها را هدایت کند ، پای را در پله بعدی گذاشت و گفت : حالا که شما من را به عنوان پیامبر شناختید و از من پیروی کردید؛ من، این که شما فکر می کنید نیستم؛ من، یک رتبه بالاتر دارم؛ من خدا هستم، همون خدائی که این همه پیامبرها را برای مردم فرستاده من آن روز تا به الان باید غایب می بودم تا مردم من را نبینند الان شما به قدري عظمت دارید که من خودم را برای شما آشکار کردم پس خوب گوش بدید " إنی أنا الله لا إله إلا أنا الرحمن الرحیم إنی أنا الله لا إله إلا أنا السلطان العظیم إنی أنا الذی خلِقَتِ الموجوداتُ بأمری .... " "من خدا هستم جز من خدای مهربان و بخشنده ای نیست من خدا هستم جز من پادشاه بزرگی نیست همه موجودات عالم به امر من خلق شده اند و....."

این به اصطلاح کارشناس و مبلغ فرقه ضاله بهائی در ادامه با مطرح ساختن این مطلب که آیین بهائی ، کاملترین دینی است که در آن ، خداوند قابل دیدن است ، اظهار داشت :" خوشا به حال بهائیان که خداشون را دیدند و قیافه خدا را تونستن ببینن و عکسش را بیاندازند "!

به طور کلی بهائیت یکی از مسلک‌های بی‌ بنیاد بشری است که فاقد اصول، معیارها و ملاک‌های دینی قوی و مستند است ؛ عقاید و اصول فکری آن نه تنها فاقد شالوده مستحکم ادیان آسمانی است، بلکه از لحاظ اصول و معیارهای اولیه شکل ‌گیری و منابع مستند، کاملاً ضعیف و غیرعلمی است به همین دلیل نقد این فرقه در قالب انتقادهای رایج در علوم مربوط به ادیان و مذاهب امکان ندارد و به تعبیر دیگر از آنجا که فرقه بهائیت در مورد مسائل اعتقادی گنگ و نامفهوم بوده و آسمان و ریسمان را به هم بافته، ساختار فکری و عقیدتی منسجم و مستقلی ندارد و قابل دفاع و استناد نیست .

از این رو به هیچ وجه توان پاسخگویی به افراد آگاه و تیزبین را ندارد و صاحبان و متولیان این فرقه تنها، با استفاده از ابزارها و شگردهای سیاسی، تبلیغاتی، اجتماعی و اقتصادی و...، در گوشه و کنار جامعه سعی می‌کنند افراد ساده و کم ‌اطلاع را فریب داده و جذب نمایند و با اعلام برخی مسائل سعی در ، توجیه دین پوشالی و خود ساخته شان را دارند .

حال سوالی که در رابطه با مسئله عنوان شده توسط این کارشناس بهائی به ذهن میرسد این است که اگر خدای آنها قابل دیدن است در حال حاضر کجاست ؟ چرا توسط عده ای محل دفن آن در "عکا" معرفی می شود ؟ یا به عبارتی آیا خدای مرده قابل پرستش است یاخیر ؟

سوال دیگر این است که اگر خدای آنها همین "حسینعلی نوری" است ، چرا طبق نوشته های کتب فرقه بهائیت ، وی مدتی زندانی شده و توان رها کردن خود از بند اسارت را نداشته است ؟

در پایان باید یادآور شویم که خداي متعال در آيه 79 سوره آل عمران مي‌فرمايد: «هيچ بشري را نشايد كه خدا به او كتاب و فرمان نبوت و قانون عطا نمايد، آنگاه اين انسان به مردم بگويد كه به جاي خدا مرا پرستش كنيد.»

 
 

منبع: صراط نیوز

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo