شهید آوینی

 

 شعارتروریستها در عاشورا

مزدوران وابسته به لشکر تروریستی جھنگوی صبح دیروز در منطقه "جھنگ" از توابع ایالت "پنجاب"، با سر دادن شعارھایی از جمله "زندہ باد یزید" سعی در شعله‏ور کردن احساسات شیعیان و آغاز درگیری فرقه‏ای کردند که خوشبختانه با هوشیاری شیعیان و پیروان اهل بیت در این کار موفق نشدند.

در عاشورای حسینی و در حالی که شیعیان و برخی از اهل سنت پاکستان در مناطق مختلف این کشور برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزاداری می کردند،مزدوران وابسته به لشکر تروریستی جھنگوی صبح دیروز در منطقه "جھنگ" از توابع ایالت "پنجاب"، با سر دادن شعارھایی از جمله "زندہ باد یزید" سعی در شعله‏ور کردن احساسات شیعیان و آغاز درگیری فرقه‏ای کردند که خوشبختانه با هوشیاری پیروان اهل بیت در این کار موفق نشدند.
مزدوران وابسته به لشکر تروریستی جھنگوی همچنین به طرف دسته عزاداران تیراندازی کردند که در اثر آن چند نفر از شیعیان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

دیروز نیز گروه تروریستی لشکر جنگهوی در عملیاتی بی‏سابقه علیه شیعیان افغانستان و در سه حمله تروریستی به عزاداران روز عاشورای حسینی در شهرهای "کابل"، "مزارشریف" و "قندهار" ، بیش از 200 نفر از شیعیان سوگوار شهید و زخمی شدند. همچنین تعدادی از عزاداران حسینی در پاکستان و عراق نیز هدف تروریست‏های تکفیری قرار گرفتند.

گفتنی است شعار "درود بر یزید" یکی از شعارهای اصلی سپاه صحابه و لشکر جھنگوی است و جنگ پاراچنار نیز که اکنون 5 سال از آغاز آن می گذرد،در واقع واکنش شیعیان با غیرت پاراچنار به شعار های این یزیدیان است که بعدا نیز معلوم شد که علت اصلی آن، توطئه طالبان و سایر گروههای تروریستی با همدستی سازمان های مخفی پاکستان علیه شیعیان منطقه پاراچناربوده است.
 

منبع: خبرگزاری اهل بیت (ع)

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo