شهید آوینی

جندالشیطان چگونه هدایت می شود؟


به منظور حمایت از گزوه های تروریستی مانند گروهک جندالشیطان سازمان های جاسوسی آمریکا ، اسرائیل و انگلیس در نزدیکی مرزهای ایران در پاکستان پایگاه جاسوسی تشکیل داده اند.

 



 پایگاه های جاسوسی مستقر در پاکستان با توجه به حضور گروهک جندالشیطان در این کشور هدایت ویژه این گروه را برای خرابکاری در جنوب شرق ایران برعهده دارند.

اعضای گروهک ریگی بارها پس از انجام عملیات های تروریستی به خاک پاکستان گریخته اند و علی رغم تعهدات بین اللملی هنوز مقامات امنیتی پاکستان همکاری تاثیرگذاری برای نابودی کامل این گروه در خاک این کشور با نیروهای امنیتی ایران انجام نداده اند.

به اعتقاد کارشناسان امنیتی نفوذ سازمان جاسوسی آمریکا در دستگاه امنیتی پاکستان سبب شده است که این کشور در این زمینه کم کاری و حتی گاهی کارشکنی کند. در همین حال یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز از تشکیل پایگاه‌های جاسوسی و خرابکاری در نوار مرزی 5 کشور همسایه توسط سازمان‌های جاسوسی "موساد، سیا و MI6" خبر داد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات گروهک‌های تروریستی علیه شهروندان کشورمان گفت: براساس بررسی‌هایی که انجام شده، سازمان‌های جاسوسی موساد، سیا و MI6 در نوار مرزی 5 کشور همسایه پایگاه‌های جاسوسی تشکیل داده‌اند.

وی در این باره افزود: این پایگاه‌ها مسئولیت هدایت گروهک‌های تروریستی و حتی خرابکاری و جاسوسی علیه شهروندان و نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: این پایگاه‌ها در نوار مرزی کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و آذربایجان تشکیل شده‌اند.

منبع:مشرق 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo