شهید آوینی
 
زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی جرعه نوش کلام دلنشین رهبری خواهند شد

استاندار خراسان رضوی به مناسبت حلول سال جدید و سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مشهد مقدس و سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع) پیام تبریکی صادر کرد.
 استانداری خراسان رضوی اعلام کرد : مشهد در طلیعه هر سال از بهار، طراوت می‌گیرد و در میزبانی قدوم مهمانی گران سنگ رایحه خوش انتظار و عطر دلنشین ولایت را با همه وجود احساس می‌کند.

سرزمین خورشید در آستانه سال جدید به پذیرایی از بدر انقلاب اسلامی قامت می‌بندد تا در هنگامه سرشار از شور و نشاط، جلوه‌هایی از وفاداری و میثاق و معرفت را به نمایش بگذارد.

این لحظات ناب که تمامی دقایق آن ترجمان واژه‌های اتحاد، انسجام، وفاق و همدلی است، فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد دوباره دوستداران انقلاب اسلامی و عاشقان ولایت با خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قافله سالار کاروانی است که در اوج درخشش علمی در حال فتح قله‌های مرتفع دانش بشری و در کمال شجاعت و سربلندی شاخص‌ترین الگوی آزاد اندیشان جهان می‌باشد.

حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اولین روز سال نو در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) فرصت مغتنمی است تا زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی جرعه نوش کلام دلنشین ولی امر مسلمین جهان و خوشه چین رهنمودهای ارزنده و رهگشای معظم له باشند.

با تبریک حلول سال نو به مردم شریف و عرض خیر مقدم پیشاپیش به رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمامی قشرهای مردم ولایتمدار استان خراسان رضوی و زائران عزیز حرم منور علی بن موسی الرضا(ع) دعوت به عمل می‌آورد تا در مراسم معنوی دیدار با سکاندار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه ای که ساعت 15:30 روز پنجشنبه یکم فروردین ماه 87 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، شرکت فرمایند.

منبع: خبر گزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo