شهید آوینی
 
به دلیل جنایتهای رژیم صهیونیستی، سازمانهای حقوق بشر خواستار قطع همکاری نظامی هند با اسرائیل شدند

سازمانهای حقوق بشر در هند از دولت این کشور خواستند روابط نظامی خود را با رژیم صهیونیستی به سبب جنایتهای این رژیم در نوار غزه متوقف کند.

به نقل از رویترز، این سازمانها ضمن درخواست برای قطع روابط نظامی دهلی نو- تل آویو،درصدد هستند یک برنامه اطلاع رسانی و هشداردهی همگانی به راه اندازند.

سازمانهایی مانند "صلح همگانی هند"، سازمان وحت و کمیته ای برای استقلال سیاست خارجی هند بر این باورند: هند با خریدهای تسلیحاتی خود از اسرائیل نه تنها به ستون فقرات تسلیحات نظامی این رژیم،بلکه به روند اشغالگری آن کمک می کند.

پراکاش کارات یکی از سیاستمداران چپ هند و رهبر حزب مارکسیست - وکمونیست هند گفت : روابط رو به بهبود هند و اسرائیل برای نجات صنایع نظامی اسرائیل بسیار مهم است و این کار نه تنها می تواند آن را از رکود عمیق نجات دهد، بلکه به سرکوب ملت فلسطین نیز کمک خواهد کرد.

کارات همچنین موضع ملایم و نرم دهلی را در برابر جنایتهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه به باد انتقاد گرفت.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از چهارشنبه هشتم اسفند آغاز شد و در جریان این حملات تاکنون بیش از 125 فلسطینی به شهادت رسیده اند، اما شورای امنیت که مسئول اصلی حفظ صلح در جهان به حساب می آید تاکنون هیچ واکنشی به این جنایتها نشان نداده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه پانزدهم اسفند بر ادامه حملات ارتش این رژیم به شهرها و روستاهای فلسطینی تاکید و نسل کشی و کشتار در غزه را حق این رژیم غاصب خواند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo