شهید آوینی
 
ويژه‌برنامه‌های شبكه خبر، شبکه سه و تهران در 28 صفر اعلام شد

«جامعه رستگار» و «سوگ مدينه» عنوان دو برنامه‌ای هستند كه از سوی شبكه خبر و تهران برای روز 28 صفر در نظر گرفته شده و شبكه سه نيز 9 ساعت و 30 دقيقه ويژه‌برنامه رحلت رسول اكرم پخش می‌كند.

به نقل از روابط عمومی شبكه خبر، برنامه «جامعه رستگار» از توليدات گروه اجتماعی شبكه خبر است كه به تهيه‌كنندگی ناصر برهان آزاد با ساختار مستند از 17 اسفند روزهای جمعه ساعت 21:48 از شبكه خبر پخش می‌شود. اين برنامه با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های جهان غرب و اسلام به تشريح و تبيين انديشه‌های حضرت محمد (ص) می‌پردازد.

برنامه «جلوه‌های نور» از توليدات گروه علمی، فرهنگی و هنری شبكه خبر است كه به تهيه‌كنندگی محمدحسين سروش به مناسبت سالروز رحلت پيامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در دو قسمت 10 دقيقه‌ای روی آنتن می‌رود. دكتر مجيد عارف و دكتر محسن ميرباقری كارشناسان برنامه هستند.


ویژه برنامه شبکه تهران به مناسبت 28 صفر

در ادامه اين خبر روابط عمومی شبكه تهران نيز اعلام كرد؛ «سوگ مدينه» به مناسبت رحلت پيامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) با ساختار تركيبی شامل آيتم‌هايی چون گفتگو با شعرا و ادبا است. در اين برنامه گروه تواشيح محراب حضور دارد و همچنين گزارشی مستقيم از مدينه منوره پخش می‌شود. پرويز اميری تهيه‌كنندگی اين برنامه را به عهده دارد.

برنامه «سينای رضا» نيز ساختار تركيبی دارد و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود. در اين برنامه گزارشی مستقيم از مشهد مقدس پخش می‌شود. «سينای رضا» شب 29 صفر ساعت 22 از گروه فرهنگ و معارف پخش می‌شود.


ویژه‌های رحلت پیامبر (ص) در شبکه 3

همچنين به مناسبت رحلت پيامبر اكرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، شبكه سه سيما، 9 ساعت و 30 دقيقه ويژه برنامه پخش می‌كند.

به گزارش روابط عمومی اين شبكه، روز جمعه 17 اسفند مصادف با 28 صفر، در دو بخش صبحگاهی و عصرگاهی ويژه برنامه های رحلت پيامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در قالب سخنرانی، نمايش و كليپ از شبكه سه روی آنتن می‌رود.

همچنين در هفته جاری مدت 11 ساعت برنامه دينی در قالب سخنرانی مذهبی، زلال احكام و ادعيه مذهبی از شبكه سه سيما روی آنتن می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo