شهید آوینی
 
مقام معظم رهبری: سكوت دنيای اسلام در برابر تعدی رژيم صهيونيستی به نواز غزه پذيرفتنی نيست

مقام معظم رهبری با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستی در نواز غزه، تأكيد كردند: سكوت دنيای اسلام در برابر اين تعدی كم‌نظير به هيچ رو پذيرفته نيست؛ امت اسلامی بايد به خروش آيد و سران اسلامی بايد خشم ملت‌های خود را به رخ رژيم غاصب بكوبند.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی حملات وحشيانه رژيم صهيونيستی به نوار غزه و كشتار مردم بی‌گناه غزه به‌ويژه كودكان فلسطين و سكوت مجامع بين‌المللی و كشورهای منطقه در قبال اين جنايت حضرت آيت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی پيامی صادر فرمودند.

متن پيام به اين شرح است:

" بسم‌الله الرحمن الرحيم

امت بزرگ اسلام، ملت عزيز ايران

حوادث خونين غزه در اين روزها چنان فجيع و دردناك است كه نمی‌توان غم سنگين ناشی از ان را با زبان و قلم، بيان كرد. كودكان بی‌گناه و زنان و مردان مظلوم پس از ماه‌ها محاصره كامل، اكنون با قساوت و شقاوت صهيونيست‌ها، در خانه و كشانه‌ی خود به خاك و خون كشيده می‌شوند، غنچه‌های نورس در برابر چشم پدر و مادر و پدران و مادران در برابر كودكان معصوم، در آتش كينه‌ی جلادان غاصب می‌سوزند، مدعيان تمدن و انساندوستی با وقاحت تمام، اين فاجعه عظيم انسانی را خونسردانه و بی‌تفاوت تماشا می‌كنند و حتی برخی با بيشرمی از آن ابراز خشنودی می‌نمايند. سكوت دنيای اسلام در برابر اين تعدی كم‌نظير به هيچ رو پذيرفته نيست.

امت اسلامی بايد به خروش آيد و سران اسلامی بايد خشم ملت‌های خود را به رخ رژيم غاصب بكوبند. دست دولت آمريكا نيز به خون ملت مظلوم فلسطين آغشته است. به پشتيبانی آن دولت مستكبر و طغيانگر است كه صهيونيست‌ها با گستاخی مرتكب اين جنايت‌های نا بخشودنی می‌شوند، ملت‌ها و دولت‌های اسلامی ندای مظلوميت فلسطينيان مظلوم را به سراسر جهان برسانند و وجدان‌های خفته را بيدار كنند. آيا ملت آمريكا می‌داند كه زمامدارانش اينگونه همهی حرمت‌های بشری را در پيش پای صهيونيست‌ها قربانی كرده‌اند؟ آيا ملت‌های اروپايی باخبرند كه تسلط سرمايه‌داران صهيونيست بر كشورهای آنان كار سياستمدارانشان را به كجا كشانده است؟
و اين تصادف و اتفاق نيست كه همزمان با اين جنايت‌های نظامی، در گوشه ديگر از جغرافيای زير سيطره‌ی استكبار، برترين مقدسات اسلامی دستخوش تعرض می‌شود و قلم‌های پليد و سياست‌های شيطانی حامی آنها، ساحت مقدس حضرت رحمه‌للعالمين را كه همه بشريت وامدار پيام الهی او و ذات مقدس اوست، مورد هتك و اهانت قرار می‌دهند، آری اين اسلام عزيز است كه با پيام رهائی‌بخش و ظلم‌ستيز خود و با برانگيختن روح كرامت و عزت در انسان‌ها و ملت‌ها، مستكبران را به وحشت انداخته و اتش كينه ملت‌های مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخته است و حركات انان را ديوانه‌وار كرده است.

اكنون مستكبران طغيانگر بدانند كه با خشونت و درندگی نخواهند توانست فروغ بيداری روز‌افزون اسلامی را خاموش كنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطين و شجاعت حيرت‌برانگيز مرد و زن و پير و جوان آنان در برابر صهيونيست‌های خونخوار، گواه زنده اين مدعا است. فرجام اين درگيری، پيروزی حق بر باطل است، همچنانكه فرمود «..فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ.»

اينجانب به مردم غزه، به مردان و زنان مظلوم و مقاوم، به كودكان معصوم و غنچه‌های پرپر شده درود می‌فرستم و صبر و فرج و پيروزی آنان را از خدا مسئلت می‌كنم.   "

والسلام عليكم و رحمه الله
سيد‌علی خامنه‌ای
1386/12/12

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo