شهید آوینی
 
 تظاهرات ضد صهیونیستی مردم یونان در سایه سکوت جهان عرب
تداوم جنایتهای وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اگرچه همچنان با حمایت آمریکا و سکوت رسمی عربی و بین المللی روبروست، اما مردم یونان با پریایی تظاهراتی در برابر سفارت رژیم اشغالگر قدس در آتن،این جنایتها را محکوم کردند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، این تظاهرات از سوی احزاب و جریانهای چپگرای یونان و با همکاری انجمن همبستگی با ملت فلسطین برگزار شد.

حاضران در این تظاهرات، پرچمهای فلسطینی و پارچه نوشته هایی را حمل می کردند  که در آنها نوشته شده بود: کشتار غزه را متوقف کنید.

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهای ضد اسرائیلی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی که با نیروهای امنیتی احاطه شده بود؛ خشم خود را جنایتهای رژیم اسرائیل در اراضی فلسطین نشان دادند.

انجمن همبستگی با ملت فلسطین همچنین اعلام کرد: طی روزهای اخیر اسرائیل بیش از صد فلسطینی را به شهادت رسانده است و این مسئله نشان می دهد که اسرائیل تلاش می کند مقاومت فلسطین را از بین ببرد و از اینکه در این زمینه تمام ساکنان غزه را هدف قرار دهد؛ شرمگین نیست.

لازم به ذکر است از زمان آغاز تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هشت اسفند تاکنون، بیش از 120 فلسطینی شهید و 355 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo