شهید آوینی
 
يادواره ‪ ۵۷‬شهيد شهر "خانوك" استان كرمان برگزار شد

همزمان با اربعين سالار شهيدان امام حسين (ع)، بيست و دومين سالگرد ‪۵۷‬ تن از شهداي گرانقدر شهر خانوك شهرستان زرند در تكيه حضرت ابوالفضل (ع) اين شهر با شكوه خاصي برگزار شد.

در اين آيين معنوي بيش از پنج هزار نفر از قشرهاي مختلف اين شهر حضور داشتند.

ارشد نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان كرمان در اين آيين، انقلاب اسلامي ايران را نشات گرفته از قيام عاشورا دانست و از روحيه ايثارگري و شهادت طلبي ملت ايران به عنوان بزرگترين قدرت در برابر توطئه‌هاي استكبار جهاني ياد كرد.

حجت‌الاسلام حسين عليزاده گفت: دفاع مقدس پرافتخارترين دوران تاريخ ايران اسلامي بشمار مي‌رود و بايد در حفظ آن تلاش كرد.

وي با تجليل از مقام شامخ شهداي انقلاب اسلامي افزود: امنيت و اقتدار امروز كشور در سايه ايثار شهيدان است كه همه ما وظيفه داريم زير پرچم ولايت و با سرلوحه قرار دادن فرامين مقام معظم رهبري و امام خميني (ره) در همه صحنه‌هاي انقلاب حضوري فعال داشته باشيم.

وي مردم، مكتب و رهبري را سه اصل مهم در پيروزي و رمز بقاي انقلاب دانست و گفت: مردم غيور ايران اسلامي در همه زمانها به كمك انقلاب آمده و با فرهنگ غني اسلامي و رهبري بي‌بديل امام خميني(ره) توانسته‌اند انقلاب اسلامي ايران را در همه جاي جهان گسترش دهند.

حجت‌الاسلام عليزاده افزود: دشمن از پيشرفت‌هاي ملت ايران به ترس افتاده و سعي مي‌كند با تبليغات دروغ و تحت فشار قرار دادن آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و كشورهاي اروپايي فشارهاي خود را عليه ملت و نظام افزايش دهد تا مانع پيشرفت ملت ايران شود.

دبير برگزاري يادواره ‪ ۵۷‬شهيد شهرخانوك شهرستان زرند نيز در اين آيين گفت: هدف از برگزاري اين يادواره ارج نهادن به مقام والاي شهداي گرانقدر و گسترش فرهنگ شهيد و شهادت به نسل آينده است.

سرهنگ حسين اسدي افزود: شهر خانوك از نظر جمعيت بيشترين شهيد را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo