شهید آوینی
 
رییس جمهور در هشتمین كنگره شهدا: هیچ قدرت زیاده‌خواهی نمی ‌تواند جلوی پیروزی ‌های ملت ایران را بگیرد

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه موضوع هسته‌ای بهانه ای بیش برای دشمنان ایران نیست، گفت: ملت ایران نشان داده که در برابر ظلم و ستم ایستاده و در عرصه هسته ای نیز پیروز نهایی است و هیچ قدرتی هم نمی تواند مانع حرکت ملت ایران شود.

دکتر محمود احمدی نژاد همزمان با اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) با حضور در اختتامیه هشتمین كنگره سرداران شهید و چهار هزار شهید منطقه 17 تهران اظهار داشت: پیامبران كاروانسالاران هدایت بشر هستند كه در طول تاریخ مأموریت داشتند تا انسان را در مسیر رسیدن به كمال یاری كنند و كه همواره فاسدان و قلدران و دشمنان پاكی و عدالت یكپارچه در مقابل كاروان هدایت صف‌آرایی كرده‌اند.

وی با اشاره به اینكه حركت كاروان هدایت بشریت در طول تاریخ جلوه‌های گوناگون داشته است، خاطر نشان كرد: جلوه‌ای از آن در كربلا برای گرفتن پرچم عدالت‌طلبی و هدایت بشریت از سالار شهیدان امام حسین(ع) رخ داد.

دكتر احمدي‌نژاد با بیان اینكه عاشورا خلاصه تاریخ بشر است و همه حقیقت عالم و پیام پیامبران الهی در پیام عاشورا خلاصه مي‌شود، تصریح كرد: عاشورا درس زندگی انسان‌ها از ازل تا ابدیت است.

رئیس‌جمهور با تأكید بر اینكه در عصر حاضر ایران اسلامی تجلی كاروان هدایت بشریت است، گفت: در دوران كنونی مسؤولیت حمایت از راه انبیاء، تبلیغ و ترویج خداپرستی و عدالت‌طلبی به عهده ملت ایران است.

وی اضافه كرد: امروز پرچم هدایت بشریت به دست مولا امام عصر حضرت (عج) برافراشته است.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اینكه طاغوتیان همواره از حركت انبیاء و مصلحان و در وحشت و هراس بودند اظهار داشت: طاغوت‌ها مي‌دانند تا پرچم‌دار هست پرچم است و تا پرچم است، راه هست و تا راه وجود دارد پیروان هستند و تا پیروان وجود دارند، آب خوش از گلوی آنها پایین نخواهد رفت به همین خاطر بود كه در كربلا حتی بچه 6 ساله را شهید كردند تا به زعم خود پرچمداری وجود نداشته باشد.

وی خاطر نشان كرد: دشمنان به گونه‌ای حركت مي‌كنند تا در دنیا نامی از كاروانسالار نباشد.

دكتر احمدي‌نژاد با تأكید بر اینكه فاسدان و سلطه‌طلبان و كسانی كه برای انسان‌ها ارزشی قائل نیستند از اسم امام زمان(عج) وحشت دارند، تصریح كرد: مخالفان امام عصر دو دسته هستند. یك دسته، آدم‌های جاهلی هستند كه مستقیماً با نام امام و خداپرستی و دین‌داری مقابله مي‌كنند اما در طول تاریخ آن چیزی كه آسیب زد و حركت را كند و منحرف كرد افراد متظاهر و دورویی بودند كه در ظاهر از امام طرفداری می كردند اما در باطن علاقه‌ای به امام و پیروانش نداشتند.

وی افزود: این عده مي‌خواهند با تمسخر و خرافه‌بافی اجازه ندهند اسم امام مطرح شود برای اینكه مي‌دانند اگر حاكمیت اسلام ناب محمدی برپا شود جایی برای جنایتكاران جهانی و چپاول ثروت ملت‌ها باقی نخواهد ماند.

دكتر احمدي‌نژاد یادآور شد: در دوران كنونی نیز دیدید كه چند سال قبل درباره امام راحل خودمان كه از علمداران شجاع الهی است چه مطالب موهن و توهین‌آمیزی مطرح كردند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینكه از 29 سال پیش تاكنون همه بددل‌ها و فاسدان عالم در صف مقابل ملت ایران ایستاده‌اند، گفت: علت این مقابله و مخالفت جز این نیست كه نام ایران تداعی كننده راه و دعوت انبیاء الهی و خدا پرستی و عدالت در جهان است و نام ایران یعنی آن مشت محكمی كه بر دندان‌های قدرت‌های زورگو كوبیده مي‌شود و آنها را در جای خود مي‌نشاند.

وی با تأكید برا ینكه افتخار ملت ایران این است كه متعهد به پاكی و عدالت و صلح و برادری است، تصریح كرد: ملت ایران نشان داده است كه در میدان دفاع از حقوق خود مردانه ایستاده‌اند و تا محو ظلم و فتنه از جهان لحظه‌ای كوتاه نخواهند آمد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینكه دشمان با اعمال فشارهای گوناگون مي‌خواستند انقلاب اسلامی را به شكست بكشانند گفت: علي‌رغم همه دشمني‌ها، ایران اسلامی با قدرت به پیش مي‌رود و امروز پیام و آرمان‌های انقلاب اسلامی در اقصا نقاط جهان در آمریكای جنوبی، شرق آسیا، غرب اروپا و حتی خود آمریكا شنیده مي‌شود. با وجود این هنوز دشمنان خیال مي‌كنند با بازي‌های سیاسی مي‌توانند جلوی حركت ملت ایران را بگیرند.

وی گفت: خون شهیدان عزیز كشورمان دنباله خون‌های پاك كربلاست كه دنیا را در راستای تغییر و تحول بزرگ به تكاپو وا داشته است.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به موضوع هسته‌ای كشورمان خاطر نشان كرد: همه دنیا از صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای كشورمان آگاه هستند و مي‌دانند كه مخالفت عده‌ای از كشورها با برنامه هسته‌ای ایران اسلامی مخالفت با راه عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تأكید بر اینكه دشمنان خارجی و برخی ایادی داخلی آنان به پوچ بودن خود در مقابل اراده ملت ایران پی برده‌اند، تصریح كرد: ملت ایران اراده به حق خود را بر دشمنان تحمیل كرده است و هر قدرتی كه بخواهد به حقوقش تجاوز كند با مشت محكم بر سر جایش خواهد نشاند.

رئیس‌جمهور تأكید كرد: ملت ایران در عرصه جهانی پیروز نهایی است و هیچ قدرت زیاده‌طلبی قادر نیست از پیروزي‌های ملت ایران ممانعت به عمل آورد و دنیا بداند ملت بزرگ ایران به رغم همه مشكلات و موانع ایران اسلامی را خواهد ساخت.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo