شهید آوینی
 
سید حسن نصرالله : صهیونیستها را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد
دبیرکل حزب الله لبنان پس از قرائت فاتحه بر مزار شهید بزرگ مقاومت تاکید کرد: رزمندگان مقاومت، رژیم صهیونیستی را از جنایت اخیرش در ترور شهید مغنیه پشیمان خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی مقاومت، سید حسن نصرالله گفت : هرگزبه دشمن صهیونیستی مجال نخواهیم داد و چنان کاری کنیم که از جنایت خود پشیمان شود.

دبیرکل حزب الله لبنان با حضور بر سر مزار شهید عماد مغنیه که سه شنبه 23 بهمن در یک عملیات تروریستی در شهردمشق سوریه به شهادت رسید؛ تعهد داد در اسرع وقت، انتقام خون وی را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله پس از قرائت فاتحه خطاب به شهید مغنیه علام کرد: نیازی به سوگند خوردن من نداری، اما هرگز به صهیونیستها مجال نخواهیم داد تا جایی که حتی از جنایت خود پشیمان شوند.

مغنیه شامگاه سه شنبه 23 بهمن توسط رژیم صهیونیستی و در نتیجه انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده درشهر دمشق- پایتخت سوریه- به شهادت رسید.مغنیه یکی از رهبران برجسته نظامی حزب الله در جریان جنگ 33 روزه تابستان سال گذشته که با شکست رژیم صهیونیستی همراه بود به شمار می رفت.

دبیرکل حزب الله لبنان درمراسم تشییع این مبارز برجسته هشدار داد : ای صهیونیستها، اگر شما واقعا خواهان جنگ تمام عیارهستید، همه جهان بشنود، ما هم آماده چنین جنگی هستیم. این اظهارات ،رژیم صهیونیستی را در حالت فوق العاده قرار داده و وحشت بی سابقه ای را بر سران این رژیم حاکم کرده است.

اما در پی این اقدام تروریستی، منابع نزدیک به حزب الله فاش کردند: عملیات ترور عماد مغنیه با هزینه یکی از مسئولان کشورهای حاشیه خلیج فارس و حمایت فنی آمریکا و طرح اسرائیل و همکاری سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی برخی کشورهای عربی انجام شد.

 

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo