شهید آوینی
 
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان اعلام شد

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کردستان اعلام شد.

دبیر ستاد گرامیدشت هفته دفاع مقدس در استان کردستان ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کلیه شهیدان هشت سال دفاع مقدس برنامه های این ستاد در استان تشریح کرد.

سرهنگ ابراهیم حسینی افزود: در روز اول گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به نام نیروهای مسلح، خودباوری، خودکفائی و دفاع مقدس نام گذاری شده است شاهد رژه کلیه نیروهای مسلح در سه شهرستان سنندج، سقز و مریوان خواهیم بود که راس ساعت هشت صبح به صورت هماهنگ آغاز می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که با انعکاس خوب این حضور و به نمایش گذاشتن قدرت و توان نظامی نیروهای مسلح باعث یاس و نومیدی دشمن و خوشحالی دوستان نظام و انقلاب باشیم.

جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با همین عنوان و از تاریخ 31 شهریور تا ششم مهر ماه و با حضور کلیه ارگانها و نهادهای دولتی در سنندج برگزار می شود.

حسینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن خاطرات و رشادت های ملت همیشه در صحنه کردستان در هشت سال جنگ تحمیلی بر شمرد.

وی در ادامه بیان داشت: در پنج شنبه پنجم مهر ماه همزمان با سراسر کشور غباروبی گلزار شهدا با حضور کلیه اقشار مختلف مردم و مسئولین استان در بهشت محمدی شهر سنندج و دیگر مزار شهدای استان برگزار می شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و یادآور شد: حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ویژه برنامه جشن پیروزی دفاع مقدس با حضور خانواده محترم نیروهای مسلح و حضور فرماندهان نظامی در ویژه برنامه های شبکه محلی کردستان از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کردستان است.

وی در پایان گفت: به همین مناسبت یک دوره مسابقات ورزشی و تیراندازی نیز در استان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo