شهید آوینی

 

رییس‌جمهور در نمایشگاه قرآن از خادمان قرآنی تجلیل می‌کند

‌هم‌زمان با فرارسیدن نیمه رمضان، مطابق با پنج‌شنبه پنجم ‌مهرماه خادمان برگزیده‌ی قرآنی توسط رییس‌جمهور در نمایشگاه قرآن تجلیل می‌شوند.

«مهدی صادقی» از دست‌اندرکاران کمیته‌ی «تجلیل از خادمان قرآنی» در حاشیه‌ی برپایی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تأیید خبر فوق گفت: کمیته‌ی تجلیل از خادمان قرآنی به‌همت مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت ارشاد و به‌منظور گرامیداشت فعالیت‌ها و تلاش‌های خادمان قرآن سراسر کشور تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: معرفی و شناسایی چهره‌های برتر قرآنی، ایجاد محفلی برای دیدار با مردم، ترغیب والدین علاقه‌مند برای تربیت حفاظ قرآنی و ... بخش اعظمی از فعالیت‌های این کمیته را تشکیل داده است.

صادقی با تأکید بر لزوم برپایی مجالسی برای تجلیل و تقدیر از زحمات این بزرگواران تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین فیض‌مشکینی» فرزند آیت‌الله «مشکینی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «راستگو» مسئول مرکز تربیت مربی کودکان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ی علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «واعظ خراسانی» و ... از خادمانی هستند که پنج‌شنبه پنجم‌مهرماه سال جاری با حضور احمدی‌نژاد در شبستان اصلی نمایشگاه تجلیل می‌شوند.

وی هم‌چنین از برپایی نشست‌هایی با حضور خادمان قرآنی خبر داد و اظهار کرد: دوم مهر، پنجم‌مهر و هفتم‌مهرماه سال جاری نشست‌های آموزشی و تبلیغی در غرفه‌ی «کمیته‌ی تجلیل از خادان قرآنی» نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد که افراد می‌توانند با حضور در این نشست‌ها علاوه بر دیدار با این اشخاص، از تجربیات این بزرگواران نیز استفاده کنند.

صادقی در پایان به برگزاری نشست «آسیب‌شناسی حوزه و دانشگاه» با حضور خادمان برتر خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم هم‌زمان با ارایه‌ی پایان‌نامه‌های دانشجویی در قالب جلسات پژوهشی منعقد می‌شود که موضوعاتی مانند، بررسی آسیب‌های حوزه و دانشگاه در جامعه‌ی کنونی، تدوین الگوی منطبق بر اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی با تکیه بر فضای دانشگاهی و حوزوی و ... را در کارگروه‌های مجزا مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع : خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo