شهید آوینی

 
جشنواره فرهنگی و هنری «نامه‌ای به امام رضا(ع)» در مازندران برگزار می‌شود
مهدي مومني مقدم: جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) مازندران باعنوان «نامه‌ای به امام رضا(ع)» 23 آبان‌ماه سال‌جاری در ساری برگزار می‌شود.

«قاسم عزيز‌زاده‌گرجی» معاون فرهنگی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری نامه‌ای به امام رضا(ع) با همكاری اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و به منظور شناسايی؛ معرفی و تجليل از پديدآورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با سيره رضوی برگزار می‌شود.

«قاسم عزيز‌زاده گرجی»:
اين جشنواره در دو بخش زير 18 سال و بالای 18 سال با عناوين شفاعت، ضمانت، حاجتمندان، آرزومندان، شفايافتگان و با زبان كبوتران حرم بر اساس حديث سلسله‌الذهب به مدت يك‌روز، در تاريخ چهارشنبه 23 آبان‌ماه در سالن فرهنگی، هنری سلمان هراتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود

وی در ادامه تصريح كرد: اين جشنواره در دو بخش زير 18 سال و بالای 18 سال با عناوين شفاعت، ضمانت، حاجتمندان، آرزومندان، شفايافتگان و با زبان كبوتران حرم بر اساس حديث سلسله‌الذهب به مدت يك‌روز، در تاريخ چهارشنبه 23 آبان‌ماه در سالن فرهنگی، هنری سلمان هراتی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

گرجی يادآور شد: تاكنون 60 اثر به دبيرخانه اين جشنواره از بيش از 15 استان ارسال شده است كه مهلت ارسال آثار تا 15مهرماه سال‌جاری است.

وی با اشاره به همزمانی اجرای اين جشنواره با هفته كرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) تصريح كرد: از طرف دبيرخانه جشنواره در مازندران زمان فوق برای برگزاری جشنواره به دبيرخانه مركزی پيشنهاد داده شده است كه منتظر تائييد آن هستيم.

منبع:خبر گزاری قرانی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo