شهید آوینی

 
نرم افزار مقالات تخصصی علوم اسلامی ارائه شد
تاكنون بيش از پانزده هزار مقاله در زمينه علوم اسلامی در قالب نرم افزار در دسترس محققان و پژوهشگران عرصه دين قرار گرفته است.

واحد پژوهش مدرسه علميه نرجس(س) به منظور استفاده بهينه پژوهشگران از تازه‌ترين دستاوردهای علمی اقدام به تهيه فهرست موضوعی مقالات در گرايش‌های فقه و اصول، تاريخ، فرهنگ و تمدن اسلامی، كلام، مباحث زنان و علوم قرآنی كرده‌است.

نرم‌افزار موجود حاوی مقالات مربوط به 56 عنوان نشريه تخصصی در حوزه علوم اسلامی است كه اطلاعات مورد نظر شامل عناوين موضوعی مقالات، واژگان كليدی و پديد آورندگان است.

كاربردی بودن موضوع، استفاده از كلمات رايج و نيز تهيه كليد واژه‌های مقالات بر اساس اطلاعات علمی مقالات، از شاخصه‌های اين نرم‌افزار به شمار می‌رود.

تنظيمات تخصصی در زمينه علوم اسلامی، دسته‌بندی موضوعات و قيمت مناسب اين نرم‌افزار از ديگر ويژگی‌های آن محسوب می‌شود.

در اين نرم‌افزار كاربر می‌تواند بر اساس سليقه خود نوع قلم ها و تصاوير پس زمينه را تغيير دهد و امكان اجرای فايل‌های صوتی و مشاهده از طريق برنامه را ميسر سازد.

واحد پژوهش مدرسه علميه نرجس(س) به منظور احياء و تقويت اصول و مبانی اسلامی و نهادينه كردن فرهنگ تحقيق و پژوهش و كاربردی و ايجاد پايگاه اطلاع‌رسانی و تعامل با مراكز پژوهشی ديگر در سال 80 تأسيس شد. 

منبع:خبر گزاری قرانی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo