شهید آوینی
 
مسابقه سراسری «نامه‌ای به امام زمان (عج)» در اردبيل برگزار می‌شود

 اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبيل مسابقه سراسری «نامه‌ای به امام زمان (عج)» را در بين دانش‌آموزان سراسر كشور برگزار می‌كند.

باتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبيل، همزمان با ايام شعبانيه و با هدف ترويج فرهنگ مهدويت ميان دانش‌آموزان سراسر كشور، اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «نامه‌ای به امام زمان (عج)» كرده است.

مسابقه‌«نامه‌ای‌به‌امام‌زمان(عج)»
اين مسابقه در بين دانش‌آموزان مقاطع راهنمايی، متوسطه و پيش‌دانشگاهی كشور برگزار می‌شود و قرار است كه به 110 اثر برگزيده جوايز نفيس و ارزشمندی اهدا شود

اين مسابقه در بين دانش‌آموزان مقاطع راهنمايی، متوسطه و پيش‌دانشگاهی برگزار می‌شود و قرار است كه به 110 اثر برگزيده جوايز نفيس و ارزشمندی اهدا شود.
علاقه‌مندان جهت شركت در اين مسابقه می‌توانند آثار خود را با ذكر نام و نام‌خانوادگی، پايه تحصيلی، نام استان و شهرستان، كد مدرسه و نيز آدرس دقيق منزل و تلفن تماس و همچنين يك برگ كپی شناسنامه تا پايان شهريورماه جاری به آدرس: اردبيل، خيابان سی‌متری آيت‌الله مروج، كوچه 15، بازار مسگران، اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبيل ارسال كنند.

همچنين، مطالب ارسالی نبايد كمتر از يك صفحه A4 و بيشتر از دو صفحه A4 باشد. مسابقه سراسری «نامه‌ای به امام زمان (عج)» در اردبيل برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo