شهید آوینی
 
تبيين وظايف منتظران حضرت قائم(عج) در سلسله نشست‌های «مهدويت»
بيست‌ و يكمين نشست از سلسله نشست‌های «مهدويت» با هدف تبيين وظايف منتظران، هفتم ‌شهريورماه جاری در مؤسسه‌ی دينی و فرهنگی «موعود» برگزار می‌شود.

«سعيد سام‌كن» مسئول روابط ‌عمومی مؤسسه‌ی دينی و فرهنگی موعود با اعلام اين خبر گفت: هم ‌زمان با فرارسيدن نيمه‌ی شعبان و ميلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، بيست ‌و يكمين نشست از سلسله نشست‌های ماهانه‌ی «مهدويت» با همكاری كانون فرهنگی و هنری پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود. وی در ادامه افزود: اين نشست به‌منظور تبيين و تشريح وظايف منتظران در زمان غيبت و ارايه‌ی راهكارهای مطلوب در اين ‌زمينه با حضور «علی رفيعی» محقق دينی و خطيب مهدوی برگزار خواهد شد.

سام‌كن، اجرای برنامه توسط گروه تواشيح، مداحی، قرائت دعای آل‌ياسين و برپايی نمايشگاه آثار مهدوی را از جمله برنامه‌های ديگر اين نشست يك‌روزه برشمرد و تصريح كرد: كتاب، نرم‌افزارهای مهدوی و ... از جمله محصولات اين نمايشگاه خواهند بود كه همگی مربوط به آثار فرهنگی و هنری مؤسسه موعود است.

مسئول روابط‌عمومی مؤسسه‌ی دينی و فرهنگی موعود در پايان اظهار كرد: بيست و يكمين نشست «مهدوی» هفتم‌شهريورماه سال جاری از ساعت 15 تا 19 در محل اين مؤسسه واقع در خيابان رشت، كوچه‌ی جمشيد‌جم، پلاك 44 برگزار خواهد شد.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo